Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til hvordan jeg kan gå fram?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er helt ny på dette. Men jeg lurte på om det var noen som var i stand til å gi noen gode tips og vink til en løsning på mitt lille "problem".

Det er ei jente som jeg kun veit hvem er men overhode ikke kjenner, som jeg veldig gjerne skulle blitt bedre kjent med.

Jeg kjenner fra mange år tilbake et par av hennes venninner, men disse har jeg ingen kontakt med lenger annet enn hei hvis vi går forbi hverandre på gaten.

Også skal det legges til at for mange år siden, gjorde jeg et forsøk på å bli bedre kjent med denne jenta sin beste venninne og feilet voldsomt. (uerfaren og usikker) :p

Hvis ikke verden har forandret seg voldsomt i det siste så går jeg ut i fra at jenter prater om slike ting med hverandre fortsatt? Denne jenta har akseptert en venneforespørsel fra meg på Facebook og begynt å følge meg på instagram. (Så jeg har tydeligvis ikke vært totalt avskrekkende).

Jeg har normalt ingen problemer med å kaste meg ut i slike situasjoner, og er ikke redd for å feile og få et eventuelt avslag. Men denne situasjonen føler jeg er noe mer delikat og at jeg må trå mer varsomt enn jeg normalt ville gjort, da det er stor mulighet for at denne jenta allerede forbinder meg med noe negativt vis hennes venninne.

Noen forslag, tips og råd til hvordan jeg kan/bør gå frem her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...