CardinalGuzman Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Fossefall i Alnaelva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vakkert bilde:) "Busken" til høyre i bilde ble for meg litt forstyrende ....ellers et utrolig fint bilde:) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Meget vakkert bilde med flott lys og en god harmoni i komposisjonen. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Vakkert bilde:) "Busken" til høyre i bilde ble for meg litt forstyrende ....ellers et utrolig fint bilde:) Takk Sølvi. Det irriterte meg også når jeg tok bildet. Skulle gjerne fjernet den, men gadd ikke å vasse i elva for å knekke greiner på trærne. Det er også for mye jobb å fjerne i photoshop, så jeg lot det bare være som det er. Naturen er gjerne litt rotete og usymmetrisk av seg noen ganger. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Meget vakkert bilde med flott lys og en god harmoni i komposisjonen. Takk Birger. Jeg brukte Lightroom til å dempe eksponeringen en anelse i vannet etter fossefallet. Hvis jeg dempet hele bildet, så ble stammen på treet for mørk. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Absolutt vakkert - nydelig sløring - flott lys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg