eirberen Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Nå har det seg slik at Alle Abit IC7 og IC7-G hovedkort har en max vdimm på 2.8v. Noe som er litt lite for de som skal overklokke ram`n. (Spesielt Geil ram som liker mye spenning) Derfor sendte jeg en mail til Abit support. Jeg spurte om det snart kommer en bios der du kan stille vdimm til 3.1-3.2v på IC7/IC7-G kortene. Og fikk dette som svar: Dear customer, Unfortunately their won't be a BIOS update for that in a short time. I asked Taiwan allready for that, but at the moment they won't release a BIOS with that option. please reply with former messages included, Bitte Antworten sie mit vollem Inhalt vorheriger Nachrichten, Met vriendelijke groet Mit freundlichen Grüßen Greetings W. Simons ABIT FAE Europe www.abit.nl Noe jeg synes er litt rart. Hvorfor vil de ikke slippe ut en ny bios som gjør dette før på lenge...? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Post i rett kategori neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg