Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suser i høyttalere etter at ny spiller er satt inn, noen som hva som kan være grunnen?


Anbefalte innlegg

Jeg har vw 2010 modell, tenkte det var på tide å oppgradere til en spiller med navigasjon og iphonestøtte.

 

Da jeg satt inn den nye spilleren etter installering, så suser det svakt i høyttalerne, som en svak støvsuger i bakgrunnen.

Min forrige spiller hadde ingenting av disse problemene.

Når anlegget er på, så kommer det mobillyd ( type søker nett, innkommende samtale på vei, sms sendes lyd) og denne lyden er HØY i høyttalerne.

Kan vel ikke være slik.

Noen som vet hva grunnen kan være?

 

Tenkte dra opp til en forretning som driver med slikt, men dersom de evt skal finne feil, så vil det fort koste en del :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å feilsøke støyproblemer i ett bilstereo oppsett er særdeles vanskelig på internett, det er alt for mange variabler å ta hensyn til. Og i mange tilfeller enkelt å fikse. Men det er bare "hands on experience" som kan løse problemet ditt...

Endret av Ultra Verba
Lenke til kommentar

Ja, hør med bilradio"spesialisten"..... Slike problem er alltid relatert til jording, så hvis du satte inn denne spilleren selv, og IKKE har ekstern forsterker, så kan jordingen som ligger der orginalt være for dårlig. Du kan legge opp en jordledning rett fra batteriet og koble deg inn på den sorte ledningen til spilleren og se om det hjelper, du kan i tilegg koble den rett i spillerens chassi. Det er ikke nødvendigvis jordingen til spilleren som er for dårlig, det kan være andre plasser og at din nye spiller er mere følsom ovenfor dette.

Åssen spiller har du montert??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...