Skdine Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei! har planer om å "stramme opp lårene", og har laget meg et program som ser slik ut: - 20 utfall framover på hver fot - 20 utfall bakover på hver fot - 20 dype knebøy x2 er dette et greit program? Burde jeg gjøre dette hver eneste dag, eller ta pausedager? Hadde vært fint om noen kunne hjelpe! Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 For at du skal bygge opp muskler, ville jeg ha trent annen hver dag. Treningsprogrammet ser veldig bra ut, men kanskje du skal øke etterhvert som ukene går. Lenke til kommentar
Scribe Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Du bør ha noen pausedager, så muskelfibrene får restituert seg. Hvis det er det eneste programmet du har holder det med 2 hviledager. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det er ikke et greit program så lenge du ikke følger det opp med kostholdet. 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jogga 21 en km i går. Det tok meg nøyaktig ti minutter og en liter helmelk, to litt store boller og en glassflaske cola og spise opp hele underskuddet. Slenger meg på Doof, kostholdet er veldig viktig Endret 26. mai 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er dette programmet basert på kroppsvekt? Du vil i så fall få mindre og mindre fremgang etter som tiden går, med mindre du starter å bytte ut øvelsene med mer krevende øvelser, eller begynner å legge på vekt. Lenke til kommentar
Skdine Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Passer på kostholdet mitt! Jeg veier ca. 57kilo, og jeg er 160cm høy. er ganske slank rundt magen, men lårene er litt "Kraftig". Vil gjærne ha et lite mellomrom mellom beina, så de ikke gniisser når jeg går. Det er så irriterende, og jeg får sår mellom beina når jeg bader i saltvann. Itillegg ser de ikke noe bra ut.. Er det noen som har tips vær så snill? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Faen steike første gangen jeg har sett en vettug grunn for å forbrenne fett på lårene! Kaloriunderskudd kombinert med generell styrketrening er løsninga. Knebøy, benkpress, pullups, markløft og skulderpress er nok øvelser.. Husk på dette: Du kan ikke bygge muskler i kaloriunderskudd med mindre du har verdens råeste genetikk og spiser kun dop til hvert måltid. Lykke til Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Så lenge du har nok proteiner tilgjengelig, vil du fortsatt bygge muskler med et energiunderskudd - sakte og ueffektivt, men ikke ubetydelig. Programmet ditt er fint, men hvorfor ikke inkludere noen øvelser for baksiden også? Noen øvelser for rumpa og kårets bakside vil hjelpe deg. Hip-raises og stående donkey-kicks (bakover og til sidene) er flotte øvelser Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Man kan vel strengt talt det, Doof? Jeg har vært i underskudd de siste ni månedene, og er ganske sikker på at låra mine har vokst i muskelmasse siden jeg begynte å trene i februar. Nå er jeg riktignok en nybegynner, så det samme gjelder vel ikke for de som har trent en stund. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Boffeen: Du treffer blink med sistnevnte setning ja. Swixcap: Påstår du at man bare spise mer proteiner og så vil kroppen nyttegjøre de på den måten proteiner vanligvis blir nyttegjort? Think again Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå