Mute Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg flipper snart ut av all den støyen pc'en min produserer. Jeg vurderer å sette den inn i skapet på skrivepulten min samt å bruke støydempende matter. Jeg spør her fordi jeg ikke vil begynne å sage i pulten hvis det ikke er god nok grunn for det. Så mine spørsmål er: Vil støyen reduseres betraktelig ? Jeg har ikke noen god cpu vifte (glacialtech silent breeze), cpu temperaturen ligger nå på ca 50-56 grader, i sommer gikk den ofte over 60 grader. Vil det bli for hett for den inni skapet, løsning på dette problemet ? Hjertelig takk for alle svar !! Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Här finns en beskrivning hur du kan göra. /Olle Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Här finns en beskrivning hur du kan göra. /Olle Denne var kjekk Olle! Har gjort noe av det samme selv, men langt fra så omfattende og pent som den i linken du viser til her! Jeg bygde bare ei lita kasse rundt pc`en, kledde så denne med noen teppe rester jeg fant. Resultat: En litt mer stille pc. Hjalp faktisk veldig mye. Men jeg sliter fortsatt litt med lydene fra harddiskene mine. Den svært så høyfrekvente lyden vet dere... Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Den var heftig!! Jeg likte den ideen! Bor noen av dere i Oslo! Jeg kan skaffe masse av det vi trenger! Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Ja...jo...funker sikkert fint det der olle! men det er jo vanvittig mye arbeid....! Dessuten er det nødt til å bli varmt inne det der skapet! uansett.... Endret 27. oktober 2003 av aleks_olsen Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jag reagerade också med att det måste bli varmt. Skulle nog bli bättre med en eller ett par extra fläktar som blåser från skåpet in i ljudfällan. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå