smort1 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Comfortably numb! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 he he...bussen som går til meg jo,veldig kult bilde likte redigeringen veldig godt... smil Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 he he...bussen som går til meg jo,veldig kult bilde likte redigeringen veldig godt... smil Takker, jeanette roger! Artig det! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Riktig! Der fant du hvor tittelen på bildet er "lånt" fra... Endret 26. mai 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg må si jeg virkelig digger dette bildet. Ved første øyekast ser det skikkelig creepy ut, som om det er tatt utav en skrekkfilm eller noe. Så ser man at det er en vanlig dag midt i Oslo. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg må si jeg virkelig digger dette bildet. Ved første øyekast ser det skikkelig creepy ut, som om det er tatt utav en skrekkfilm eller noe. Så ser man at det er en vanlig dag midt i Oslo. Takker så mye for kommentaren, Terje! Setter pris på din tolking... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Godt uttrykk i bildet. Dog litt mørkt i enkelte deler, slik at man mister litt detaljer i detaljene. Synes at snittet er noe trangt, skulle likt å få sett dette på en ordentlig vidvinkel! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Godt uttrykk i bildet. Dog litt mørkt i enkelte deler, slik at man mister litt detaljer i detaljene. Synes at snittet er noe trangt, skulle likt å få sett dette på en ordentlig vidvinkel! https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png TAkker, iStereo! Blir vel flere turer til Oslo, og DA skal jeg ta med vidvinkel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg