MohWarfighter Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg bare er så gira!!!! Jeg elsker de 2 første og er orgentlig klar for den tredje. Jeg har sett noen videoer som viser 2 bilder. Det er masse som viser at dette er et nytt just cause spill. Noen som er spent? Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg spilte Just Cause 2, men måtte avbryte midt i fordi stemmene (voice acting) var så forferdelig uhyggelig å høre på. Ble nesten kvalm. Får håpe dette er bedret i 3'ern. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg spilte Just Cause 2, men måtte avbryte midt i fordi stemmene (voice acting) var så forferdelig uhyggelig å høre på. Ble nesten kvalm. Får håpe dette er bedret i 3'ern. Ja. Det er litt rare stemmer. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Det er ikke dette bildet du har sett? http://www.ign.com/a...se-3-or-mad-max Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Det er ikke dette bildet du har sett? http://www.ign.com/a...se-3-or-mad-max Jo! Ikke just cause 3?!?? :-( Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Nei er bekreftet det var fra et Steampunk Sandbox spill de hadde under utvikling for 5 år siden Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Håper virkelig de legger inn en god coop/multiplayer del denne gangen. Spilte aldri gjennom første, men gleda meg som et barn til oppfølgeren og spilte gjennom den med stor glede. Mye repetision, men artig var det likevel. For min del døde spillet likevel fort ut i etterkant - ja det var en stor åpen verden å utforske, men det ble bare utrolig kjedelig å gjøre det på egen hånd. Muligheten for å leke rundt med venner hadde gjort spillet utrolig mye kulere ! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Jeg håper de for en gangs skyld har fått inn noen i square enix som får til å programmere i det hele tatt noe likt av hvordan faktisk en bil oppfører seg, det hadde vært en god start for JC3. Endret 28. mai 2013 av MrLG Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 JC3? Sitter fortsatt og venter på endelig utgivelse av JC2-multiplayer, det er saker det! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Håper det kommer....det å utforske å gjøre alt mulig som ikke hadde med historien å gjøre var ekstremt gøy. En kan jo håpe at om JC3 kommer at historie biten blir bedre, men bare jeg får mulighet til å leke meg i en gigantisk verden så er jeg fornøyd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå