Roberthawkins Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei! Det har seg sånn at siden mars har et av mobil abn mine blitt trukket fra et nummer 2030. Hver dag har dem belastet abn med 55kr. Dette abn er et reserve abn som så ikke er i bruk, kan garantere at simkortet abn gjelder ikke har vært oppkobla/slått på med mobil på nermere et år. Hvordan kan da 2030 helt plutselig belasteter mitt abn med 55kr HVER DAG(siden mars, aldri før)? Har nå sperret abn da det har vært umulig å få tak i 2030 også kalt Eurobate. Hva bør jeg gjøre videre? Mvh Nehm Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kilde: Forbrukerrådet "Ufrivillig kunde (negativt salg) Hvis du ikke har inngått noen avtale, har du heller ingen betalingsplikt. Det skal foreligge skriftlig fullmakt fra deg før et tilbyderskifte finner sted. Dette kan være ved at du signerer en avtale, svarer på en e-post, eller at du godtar avtalen med å svare på sms. Det er alltid firmaet som må bevise at det er inngått en avtale. Hvis du allikevel mottar et krav, kan du kreve at dette slettes, og at navnet ditt fjernes fra deres kunderegister. Du bør sende en skriftlig henvendelse på at du er uenig i at det er inngått en avtale for å kunne dokumentere dette i ettertid. Får du krav fra et firma du ikke har inngått avtale med, og har du allerede abonnement hos en annen tilbyder, bør du for sikkerhets skyld sjekke at dette ikke er slettet." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå