LekebiL Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg kjøpte Xbox Live for endel mnder siden, da måtte jeg bruke svenskt postnummer. Så jeg regner med att jeg er koblet opp mot en svensk server. Når da xbox live lanseres i norge, vil jeg da bli byttet over til en Norsk server? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 tror nok at du må kjøpe nytt starterKit.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ganske kjipt da, kjøpe starterkit i Sverige, for så å spille eit par måneder på svensk server, deretter måtte kjøpe nytt for å spille på norsk server. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Slik går det når en ikke klarer å vente. Noe må jo de norske kjøperne få igjen for å ha ventet. Det er jo nettopp blant annet dette en betaler for. :-) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har hatt xbox live i nesten et år, men jeg tror det skal gå ann å bare skifte postnummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå