Øystein.F. Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Utviklarane bak det pene eventyrspelet gir ikkje opp. Les hele saken Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Er ikke £200k litt mye å kreve for å lage et point&click adventure spill? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Tja, det spørs på mange faktorer. Men der ikke mye spill du får lagd for den summen. De største KS-spilla har jo hatt urealistisk lave budsjetter. 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Er ikke £200k litt mye å kreve for å lage et point&click adventure spill? Grim Fandango kostet 3 millioner dollar å lage i 1998, så da kan du jo selv tenke deg. £200k er ingenting for å lage et eventyrspill med mindre du bruker Adventure Game Studio.(http://www.adventuregamestudio.co.uk/) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Tja, det spørs på mange faktorer. Men der ikke mye spill du får lagd for den summen. De største KS-spilla har jo hatt urealistisk lave budsjetter. Når kommer artikkelen om Double Fines økonomiske problemer, eller hvordan Star Command utviklerene kuttet over 30% av det de lovte i kickstarteren? Skal man snakke om kickstarter burde man gi begge sider. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Double Fine dro inn 834% av budsjettet. Star Command lå langt over de også. Så ja, det er mange spørsmål som kan og kanskje bør stilles. Men at spille ender opp mindre enn intensjonene er nok regelen, ikke unntaket. Det blir bare litt mer betent når vanlige folk betaler før de ser det endelige produktet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Mye av pengene går bare inn for og leie inn eskperter. og få spillet fortere ut, hvem vil si at det er en dårlig ting. Det verste er at man backer ikke spillet opp, man kjøper det XP Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er ikke £200k litt mye å kreve for å lage et point&click adventure spill?Grim Fandango kostet 3 millioner dollar å lage i 1998, så da kan du jo selv tenke deg. £200k er ingenting for å lage et eventyrspill med mindre du bruker Adventure Game Studio.(http://www.adventuregamestudio.co.uk/) grim fandango hadde cutting edge grafikk fra 1998 og var med på og dra point and click in i 3D og ein av dei første som brukte Lua script som var starten på veldig mange point and click adventures så kan ikkje akkurat samenlignes her er det snakk om stillebilde med fantastiske bakgrunner med små animasjoner men problemet er mer at entusiasmen er litt lav og dei visser veldig lite og noe som skiller seg ut., etter såg over kickstarteren var det ikkje akkurat noe som fekk meg til og få lyst og backe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå