Kovnen Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Etter at sydenturen med kompiser gikk i vasken av ulike grunner i år så vurderer jeg nå å ta en uke i syden alene. Hovedformålet med turen nå (fordi jeg mest sannsynlig reiser alene) vil nok være å slappe av, og kommer nok til å satse på å ha et par lange late dager på stranda, men vil også ha mulighet til å dra ut på byen om kvelden en dag eller to. Er nok ikke den personen som tar mest kontakt med andre/ukjente, men lar andre ta kontakt med meg. Noen som har noen tips til hvor jeg burde dra? Eller hvor jeg absolutt ikke burde dra? Med tanke på et "worst case scenario" hvor jeg ikke blir kjent med noen, men fortsatt føler for en tur på byen. Og dermed tar en tur på byen alene. Jeg er en gutt på 19 år. Jeg er føler meg aldri redd når jeg er ute om kvelden og går alene i mørke, hvor nå enn det skulle være, men lurer på om det er noen steder jeg absolutt burde unngå å dra til alene om jeg skulle ta meg en tur på byen, men er fullt klar over at ting til syvende og sist nesten kan skje med hvem som helst, hvor som helst Endret 25. mai 2013 av Kovnen Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) slettet Endret 4. juni 2013 av thethirstytraveler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå