Cord Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Super Paper Mario er også et soleklart kjøp! Og Dersom du ikke har fått med deg Pikmin til GC, kom det også til Wii med tilpassede kontroller. Ikke prøvd Wii versjonen selv, men til GC var Pikmin 1 og 2 det som kom nærmest Wind Waker når det kommer til favorittspill for min del. (RE 4 til Wii er også en sikker vinner, men regner med du har det;) 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 venter på pikmin til wii-u.. får se om jeg finner paper mario, så gøy ut.. Lenke til kommentar
Ametyhst Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Haha riktig at Microsoft graver seg ned i sin supergrådighet. Dem sliter så mye at dem selger et av sine drittprogram til 121 750 kr. Pluss 38 899 kr. for "fornyelse" hehe se selv http://www.microsoft...uctID.255904500 Altså så mye bare for buggy bloatware (drittprogram) når det finnes gratisprogrammer som er ekstremt mye bedre. Blir enten Nintendo Wii U eller Playstation 4 på meg Aldri mer Microsoft (Micro$$$oft Micro$$$$$$$$$$$$$$$$$$$oft) Endret 28. mai 2013 av Ametyhst 4 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Liker du Tekken bør du absolutt prøve Injustice: Gods Among Us. Det er et solid slossespill med mange karakterer, meget bra motor (oppdatert versjon av motoren fra forrige Mortal Kombat) og med en del mer eller mindre nyskapinger. For eksempel er det veldig lett å bruke omgivelsene i kamp, som å kjøre ned en fyr med motorsykkel, eller slenge en fyr inn i bakgrunnen. Takk for anbefalingen, jeg har sittet å lurt på om jeg skulle prøvde det spillet Eneste jeg er veldig uening i, er hva du mener om skyward sword. Jeg synes at det var det beste zeldaspillet ever, det hadde liksom det jeg har følt de andre har manglet. Men det er min mening, og det ser ut som vi har forskjellige meninger om det, men noe fasit svar på slikt finnes jo ikke Lenke til kommentar
warioman Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 venter på pikmin til wii-u.. får se om jeg finner paper mario, så gøy ut.. Super paper mario var det dårligste paper mario spillet som har kommet. Mest på grunn av at de fjernet kampscene battlingen. Om du vil ha den beste paper mario opplevelsen(paper mario er et av de beste spillene etter min mening nintendo noen gang har laget), så kjøp Paper mario: The thousand year door til gamecube, beste GC spillet ever Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Haha riktig at Microsoft graver seg ned i sin supergrådighet. Dem sliter så mye at dem selger et av sine drittprogram til 121 750 kr. Pluss 38 899 kr. for "fornyelse" hehe se selv http://www.microsoft...uctID.255904500 Altså så mye bare for buggy bloatware (drittprogram) når det finnes gratisprogrammer som er ekstremt mye bedre. Blir enten Nintendo Wii U eller Playstation 4 på meg Aldri mer Microsoft (Micro$$$oft Micro$$$$$$$$$$$$$$$$$$$oft) Dritt program, har du jobbet med det? tror du graver dine ord rett fra rompa di, uttale seg om ting du har null peiling på. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Super paper mario var det dårligste paper mario spillet som har kommet. Mest på grunn av at de fjernet kampscene battlingen. Om du vil ha den beste paper mario opplevelsen(paper mario er et av de beste spillene etter min mening nintendo noen gang har laget), så kjøp Paper mario: The thousand year door til gamecube, beste GC spillet ever Der er vi nok sterkt uenige. Jeg synes faktisk Super Paper Mario på Wii var noe av det morsomste jeg har spilt på mange år. Gameplayet var ikke alltid det beste, men dialogen alene gjør det til en klassiker. Ta for eksempel: [Mimi turns into Peach] Princess Peach (Fake): Aw, golly, thanks, Count! With you around, it's nothing but big smiles all the time! Hanging out with the count! That's MY idea of a perfect world! Dimentio: And here I thought Mimi's ideal world was a gem-filled pool with hunky lifeguards... [Mimi turns into Bowser] Bowser (Fake): Hey! Dimentio! Have you been reading my diary? I mean... Umm... Never mind. :p Endret 30. mai 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Der er vi nok sterkt uenige. Jeg synes faktisk Super Paper Mario på Wii var noe av det morsomste jeg har spilt på mange år. Gameplayet var ikke alltid det beste, men dialogen alene gjør det til en klassiker. Ta for eksempel: [Mimi turns into Peach] Princess Peach (Fake): Aw, golly, thanks, Count! With you around, it's nothing but big smiles all the time! Hanging out with the count! That's MY idea of a perfect world! Dimentio: And here I thought Mimi's ideal world was a gem-filled pool with hunky lifeguards... [Mimi turns into Bowser] Bowser (Fake): Hey! Dimentio! Have you been reading my diary? I mean... Umm... Never mind. :p Second that! Dåg enig i at The Thousand Year Door var hakket bedre ;-) Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 haha.. som hva da?.. barbere bort trønder barten?... never gonna happen.. Å barbere bort barten hadde bare gjort ting enda verre for deg. Jeg snakket med Miyamoto senest i går og han kunne fortelle at Mario er meget arg fortsatt. Han har flere ganger snakket om å ta med seg noen folk og reise over til Norge. Om det plutselig ringer på og det står en gjeng med rørleggere utenfor døra di, vil jeg sterkt anbefale deg om å ikke lukke opp. Med mindre du faktisk har bestilt en gjeng med rørleggere. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Å barbere bort barten hadde bare gjort ting enda verre for deg. Jeg snakket med Miyamoto senest i går og han kunne fortelle at Mario er meget arg fortsatt. Han har flere ganger snakket om å ta med seg noen folk og reise over til Norge. Om det plutselig ringer på og det står en gjeng med rørleggere utenfor døra di, vil jeg sterkt anbefale deg om å ikke lukke opp. Med mindre du faktisk har bestilt en gjeng med rørleggere. LOL! Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Min gode mann dette er ingenting å le av! Mario har fått flere diagnoser opp i gjennom tida blant annet narsissistisk personlighetsforstyrrelse og udødelighetsskompleks. Han har problemer med å få utløp for aggresjon på en konstruktiv måte og spiser dessuten jevnlig bevissthetsendrende sopp han finner rundt omkring. Om du ser han eller rørlegger vennene hans så ring politiet med en gang! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Der er vi nok sterkt uenige. Jeg synes faktisk Super Paper Mario på Wii var noe av det morsomste jeg har spilt på mange år. Gameplayet var ikke alltid det beste, men dialogen alene gjør det til en klassiker. Ta for eksempel: [Mimi turns into Peach] Princess Peach (Fake): Aw, golly, thanks, Count! With you around, it's nothing but big smiles all the time! Hanging out with the count! That's MY idea of a perfect world! Dimentio: And here I thought Mimi's ideal world was a gem-filled pool with hunky lifeguards... [Mimi turns into Bowser] Bowser (Fake): Hey! Dimentio! Have you been reading my diary? I mean... Umm... Never mind. Du burde prøve thousand year door, får super paper mario til å virke som støv:) eller mario og luigi serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå