Cord Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 trenger man en svideo kabel for wii spilla eller går allt igjennom wii-u hdmi kabelen?... Går via HDMI. Vil sterkt anbefall å gå til innkjøp av: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure Fantastisk spill. Mad World og No More Heroes er også must have Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Zack & Wiki er herlig. Litt synd det ikke har støtte for Wii motionPlus, for kontrolleren kan være litt treg. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Går via HDMI. Vil sterkt anbefall å gå til innkjøp av: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure Fantastisk spill. Mad World og No More Heroes er også must have Mad World ser bare helt sinnssjukt rått ut... No More Heroes kom til ps3 så den har jeg der Lenke til kommentar
warioman Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 etter at microsoft kom med sin tv anti gamer box så bare bleknet alt nintendo hadde gjort galt meget raskt. jeg fikk en åpenbaring der å da i stuen. så jeg tenkte ja hvorfor ikke gi de en sjanse, jeg har jo nes,snes og n64 her fra før og de leverte bra spill på de konsollene. nintendo gjør mye rart man ikke er enig i, men de er for gamere og prøver så godt de kan... microsoft derimot prøver jo bare å ødelegge spille hobbyen, med den der møkka si de kaller xbox one... det ble helt klart etter avsløring de hadde. men uansett nå vet ikke jeg hva du har av tidligere spill til dine andre nintendo konsoller. men siden du er så die hard nintendo fanboy, så finner jeg det merkelig at du går for et fighter spill. i vært fall nå som vi har spill som monster hunter3 og lego city undercover... At jeg er mest for nintendo er det ikke tvil om, men jeg har ingenting imot xbox eller ps. Det jeg har kommentert på deg før er de hat kommentarene du har kommet med, som viser at du ikke har nok kunnskap til å uttale deg om et selskap så stort som nintendo kommer til å gå ned. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 At jeg er mest for nintendo er det ikke tvil om, men jeg har ingenting imot xbox eller ps. Det jeg har kommentert på deg før er de hat kommentarene du har kommet med, som viser at du ikke har nok kunnskap til å uttale deg om et selskap så stort som nintendo kommer til å gå ned. hvis du har giddet å lese postene så har du sett at jeg linker til kilder og at det ikke er meg personlig som påstår doom&gloom for nintendo... jeg bare opplyste om hva som skjer der ute.. og med det sakt kan med si med trygghet at nintendo ikke går ned, nå som microsoft har gjort skive bom deluxe... Lenke til kommentar
warioman Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 hvis du har giddet å lese postene så har du sett at jeg linker til kilder og at det ikke er meg personlig som påstår doom&gloom for nintendo... jeg bare opplyste om hva som skjer der ute.. og med det sakt kan med si med trygghet at nintendo ikke går ned, nå som microsoft har gjort skive bom deluxe... Vil si at måten du la det frem på viste ganske godt hva din mening også var om den saken. Men uansett er det jo flott at du endelig ser lyspunkter for nintendo, og tro du meg, nintendo kommer seg raskt på beina etter stortitlene blir lansert Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 hvis du har giddet å lese postene så har du sett at jeg linker til kilder og at det ikke er meg personlig som påstår doom&gloom for nintendo... jeg bare opplyste om hva som skjer der ute.. og med det sakt kan med si med trygghet at nintendo ikke går ned, nå som microsoft har gjort skive bom deluxe... Er vell tidlig å snakke om skivebom for en konsoll som ennå er ett godt stykke unna lansering Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Er vell tidlig å snakke om skivebom for en konsoll som ennå er ett godt stykke unna lansering nintendo ble dømt nedom og hjem lenge før lansering... er bare å google så finner du skriverier fra kjente nett sider.... angående microsoft så kan mann godt si skive bom ja. lage et produkt som ikke har gamere som fokus menn tv, så presentere dette for gamere, og all den drm. er bare å lese litt rund om kring så får du se hva kunde gruppen microsoft henvende seg til sier om xbone.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Dette var en gledelig tråd. Er glad for at du har modifisert meningene dine om Nintendo Zombien, å gå offentlig ut som dette er det ikke alle som hadde gjort. Kudos for det! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Is this the real life? Is this just fantasy? Seriøst, hva skjer Zombien? Uansett gledelig når folk innser at gode spill finnes uavhengig av merke, og velger å sjekke ut også andre plattformer og deres spill. Håper du koser deg med Wii U-en din! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Zombien hadde nok likt "pese" spilling å visst han bare hadde gitt det et forsøk Av konsoller så er det egentlig det samma for meg om det er PS3 eller 360, fordi de er omtrent identiske både på grafikk og spill titler, noen ekslusiver er det, men ellers mye av det samme. Når det kommer til Nintendo, så er det egentlig få titler der jeg liker(har seff ikke prøvd alle spillene) utenom Zelda. Har ikke fått testet så mye av Zeldaen til Wii fordi jeg syntes det ble for dyrt å kjøpe kun for en tittel. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Alle plattformer har gode spill og er verdt å eie etter min mening, men det kommer jo selvsagt an på hvilke spill man liker Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) nei, pese er det slutt på gitt.... bare jeg tar i ei mus og bruker w,s,a,d, så kjeder jeg vette av meg... og så har man all den der drm på pese med origin,steam,uplay,winlive osv... ikke aktuelt.... jeg velger plattform med minst drm, som ps3 og wii-u og snart ps4.. Endret 27. mai 2013 av Zombien. Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Nintendo har tilgitt deg, men Mario krever en offergave for å blidgjøres. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Nintendo har tilgitt deg, men Mario krever en offergave for å blidgjøres. haha.. som hva da?.. barbere bort trønder barten?... never gonna happen.. 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 mad worldsNoen elsker det, jeg synes det er 'greit nok'. Gikk fort lei. Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure Anbefales. Red Steel 2 Ikke spilt det selv, men virker som en ren FPS med sverd. Mulig jeg tar feil, men fenget meg aldri. Monster Hunter Tri Monster Hunter er og blir Monster Hunter. Du vet hva du får, med andre ord. Gå dit, deng dem, lever inn belønning, gjenta i det uendelige. Kirby's Epic Yarn Kirby´s Return to Dreamland Kirby er kul, han. Men vær obs på at spillene er i enkleste laget. Spesielt Epic Yarn kan lett døpes Epic Yawn. Zelda: Skyward Sword Helt greit spill om du ikke vil tenke selv. Men langt fra det beste Zelda-spillet. Silent Hill Shatered Memories Har dette på PSP, men gadd ikke spille så mye. Ble for annerledes enn de forrige for min smak, med ren førsteperson og fint lite monstre og kamper. Trauma Center: New Blood Hør mye bra om dette, men ikke prøvd det selv. Animal Crossing: City Folk Jeg ville heller ventet på Animal Crossing: New Leaf til 3DS. Deadly Creatures Veldig, veldig brunt spill. Men bra konsept, der du får styre en edderkopp og skorpion. Interessant nok blir historien fortalt i bakgrunnen, og aldri direkte til deg. Sonic Colors Super Mario Galaxy 2 Flyttet Sonic ned hit. De er på mange måter veldig, veldig like. Man tar en vanlig 3D plattformer, og gir spilleren ekstra krefter fra tid til annen med hjelp av drakter og leketøy. Vanskelig å si hvilket som er best, da de på den ene siden er veldig like, men på den andre siden veldig forskjelige pga krefter, leveldesign osv. Kjøp begge om du har råd. Egentlig er det kun tekken tag tournament 2 som interesserer meg på wiiU så langt, så det er egentlig min eneste anbefaling til spill. Ellers må man bare vente på litt større titler Liker du Tekken bør du absolutt prøve Injustice: Gods Among Us. Det er et solid slossespill med mange karakterer, meget bra motor (oppdatert versjon av motoren fra forrige Mortal Kombat) og med en del mer eller mindre nyskapinger. For eksempel er det veldig lett å bruke omgivelsene i kamp, som å kjøre ned en fyr med motorsykkel, eller slenge en fyr inn i bakgrunnen. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 @Lykketrolling, takk for dine synspunkter.... har du noen anbefalinger av wii spill som ikke er nevnt, så kom med de... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvilke sjangre liker du og hvilke liker du ikke? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg kunne nok nevnt ett og annet, men hva med å ta en titt her: The 50 Best Wii Games. Her burde du kunne finne ett og annet som er verdt en titt. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Hvilke sjangre liker du og hvilke liker du ikke? bare ramse opp spill som du synes er bra og ikke på listen min der oppe... så sjekker jeg opp spillet selv... går ut i fra det er en god del spill ute til den gamle wii'en siden den ble ut gitt i 2006... Jeg kunne nok nevnt ett og annet, men hva med å ta en titt her: The 50 Best Wii Games. Her burde du kunne finne ett og annet som er verdt en titt. har sjekket den der, har det som er av interesse på lista.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå