Gå til innhold

Unnskyld Nintendo...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, liker du flipper anbefaler jeg Zen Pinball 2, massevis av varierte brett og highscorelister. Brettene koster alt fra 25,- for enkeltbrett til 75,- for brettpakker.

Toki Tori 2 er faktisk også ganske bra. Men zombi som du er liker du muligens ikke hjernetrim.

Gamecube-spill funker ikke på WiiU, men har hørt rykter om at noen spill vil bli tilgjengelige på eShop etterhvert. Hvis du planlegger å handle mye på eShop anbefaler jeg å kjøpe en ekstern harddisk i tillegg, WiiU Premium har 32GB lagringsplass men den spises fort opp når stortitlene kommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg skulle kanskje ha nevnt dette... siden jeg er en 'collector' så er det kun disc som teller ikke digital..

synd å høre at det ikke går med gamecube spill på wii-u, men men går vel å plukke opp en gammel wii for disse spilla og en gamecube kontroller... er jo billige saker nå...

ja blir premium 32gb her, men kan mann oppgradere til 64gb eller mer selv??.. går ut i fra dette er flashcard..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at du ser redningen i en nintendo mot å kjøpe spill til ps3 :closedeyes: støtter deg fulstendig wii u passer godt til casual gamers

nå jeg har ikke lagt ps3'en på hylla, den blir forsatt main spille konsollen. men wii-u'en blir ikke å støve ned for det... blir spennende med ny konsoll... og ja det er offisielt jeg har gått multi konsoll nå... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oooh, monster hunter 3 må jeg skaffe! Takk for påminnelsen!

Hver obs på at lego city kun er enspiller i motsetning til omtrent alle? tidligere legospill!

Edit: omg kan ikke skrive etter en lang dag jeg... Vær obs!

Endret av Gorzun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Fra å starte hattråder mot Nintendo og skjelle de ut, til å snu helt, unnskylde seg og kjøpe Wii U. Trodde heller det skulle snø i juli før jeg opplevde det :p

Uansett fint å se at du tar til fornuft, for Nintendo er ikke SÅ ille som du skulle ha det til. De har sine problemer og henger etter på visse ting, men de lager kvalitetspill og går litt sin egen vei. Synes det er tøft gjort jeg. Dessuten har en jo kommende PS4 og Xbox One om en er grafikkhore.

Det er dessverre ikke kommet så mange gode spill til Wii U enda, så det kan være lurt å vente litt. Det finnes heldigvis en hel del gode Wii-spill du kan spille på Wii U, og siden du nevner plattformspill kan Super Mario Galaxy og Kirby's Epic Yarn være verdt å sjekke ut.

Nå er det bare å glede seg til E3 hvor vi får se kommende Mario 3D, X og mange andre knallspill.

Lenke til kommentar

etter å ha fått vite hva microsoft har for planer fremover med sin "always online, one account £35 activating used game tvbox". har de vist sitt sanne jeg, noe mere ugamersk og kunde fiendtlig selskap har jeg aldri opplevd i mitt liv. så jeg vil bare si unnskyld til nintendo og til nintendofanboysen her på forumet for min oppførsel. nintendo gjør noen blumberter så jeg blir litt uenig av og til. men en ting har de bevist, de er her for oss gamere og respekterer oss som kunder. det står det respekt av....

med det sakt så skal jeg nå handle en wii-u..

spill som jeg skal kjøpe er disse...

monster hunter3

lego city undercover

zombiu

nintendo land

new super mario bros u

er det noen her som har noen wii-u spill anbefalinger å komme med?...

jeg lurer også på å skaffe noen gamle wii spill, men har ikke peiling på hva som er bra, noen anbefalinger?? er ute etter jump'n run plattform spill... jeg skal i vært fall ha wii sitt 'donkey kong country returns'....

fungere gamecube spill på wii-u?...

Akkurat som du hadde planer om å kjøpe Xbox One da.....

Lenke til kommentar

har sett litt rundt og funnet disse spillene av interesse, noen her som har erfaringer med disse?

Fragile Dreams: Farewell Ruins of The Moon

mad worlds

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

Red Steel 2

Monster Hunter Tri

Kirby's Epic Yarn

Kirby´s Return to Dreamland

Zelda: Skyward Sword

Silent Hill Shatered Memories

Trauma Center: New Blood

Sonic Colors

Lost Winds & Lost Winds Winter of the Melodias

Animal Crossing: City Folk

Deadly Creatures

Super Mario Galaxy 2

hvordan er bilde kvaliteten på en 46" tv?.. går ut i fra disse ikke er 720p, er de widescreen? må man ha de gamle kontrollere fra wii?...

Lenke til kommentar

har sett litt rundt og funnet disse spillene av interesse, noen her som har erfaringer med disse?

Fragile Dreams: Farewell Ruins of The Moon

mad worlds

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

Red Steel 2

Monster Hunter Tri

Kirby's Epic Yarn

Kirby´s Return to Dreamland

Zelda: Skyward Sword

Silent Hill Shatered Memories

Trauma Center: New Blood

Sonic Colors

Lost Winds & Lost Winds Winter of the Melodias

Animal Crossing: City Folk

Deadly Creatures

Super Mario Galaxy 2

hvordan er bilde kvaliteten på en 46" tv?.. går ut i fra disse ikke er 720p, er de widescreen? må man ha de gamle kontrollere fra wii?...

480p har Wii spillene på Wii U. På Wii spillene må man ha Wii Remote og Nunchuck for å spille dem. Jeg synes det er best å spille Wii spill i 4:3 format, men her kan man bare prøve seg fram.

Noen av dem spillene har jeg spilt av de du nevnte.

Sonic Colors, Super Mario Galaxy 2, Legend Of Zelda Skyward Sword, begge Kirby spillene, Red Steel 2 disse anbefaler jeg deg til å kjøpe. Dem andre har jeg desverre ikke spilt.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

etter å ha fått vite hva microsoft har for planer fremover med sin "always online, one account £35 activating used game tvbox". har de vist sitt sanne jeg, noe mere ugamersk og kunde fiendtlig selskap har jeg aldri opplevd i mitt liv. så jeg vil bare si unnskyld til nintendo og til nintendofanboysen her på forumet for min oppførsel. nintendo gjør noen blumberter så jeg blir litt uenig av og til. men en ting har de bevist, de er her for oss gamere og respekterer oss som kunder. det står det respekt av....

med det sakt så skal jeg nå handle en wii-u..

spill som jeg skal kjøpe er disse...

monster hunter3

lego city undercover

zombiu

nintendo land

new super mario bros u

er det noen her som har noen wii-u spill anbefalinger å komme med?...

jeg lurer også på å skaffe noen gamle wii spill, men har ikke peiling på hva som er bra, noen anbefalinger?? er ute etter jump'n run plattform spill... jeg skal i vært fall ha wii sitt 'donkey kong country returns'....

fungere gamecube spill på wii-u?...

Jasså, så om microsoft snur på flisa men ikke sony, så konverterer du over til nintendo plutselig?

Altså, jeg prøver ikke å krangle med deg nå, men siden du var såpass hard i påstandene dine tidligere med alt det "nintendo kommer til å gå under, dø ut, selge dårlig", så trodde jeg overhodet ikke du kom til å endre mening så kjapt.

Tror egentlig at du i dine tidligere nintendo hat tråder egentlig ikke visste helt hva du pratet om. Men det er flott å se at du tar til fornuft nå :)

Egentlig er det kun tekken tag tournament 2 som interesserer meg på wiiU så langt, så det er egentlig min eneste anbefaling til spill. Ellers må man bare vente på litt større titler :)

Lenke til kommentar

Jasså, så om microsoft snur på flisa men ikke sony, så konverterer du over til nintendo plutselig?

Altså, jeg prøver ikke å krangle med deg nå, men siden du var såpass hard i påstandene dine tidligere med alt det "nintendo kommer til å gå under, dø ut, selge dårlig", så trodde jeg overhodet ikke du kom til å endre mening så kjapt.

Tror egentlig at du i dine tidligere nintendo hat tråder egentlig ikke visste helt hva du pratet om. Men det er flott å se at du tar til fornuft nå :)

Egentlig er det kun tekken tag tournament 2 som interesserer meg på wiiU så langt, så det er egentlig min eneste anbefaling til spill. Ellers må man bare vente på litt større titler :)

etter at microsoft kom med sin tv anti gamer box så bare bleknet alt nintendo hadde gjort galt meget raskt. jeg fikk en åpenbaring der å da i stuen. så jeg tenkte ja hvorfor ikke gi de en sjanse, jeg har jo nes,snes og n64 her fra før og de leverte bra spill på de konsollene. nintendo gjør mye rart man ikke er enig i, men de er for gamere og prøver så godt de kan... microsoft derimot prøver jo bare å ødelegge spille hobbyen, med den der møkka si de kaller xbox one... det ble helt klart etter avsløring de hadde.

men uansett nå vet ikke jeg hva du har av tidligere spill til dine andre nintendo konsoller. men siden du er så die hard nintendo fanboy, så finner jeg det merkelig at du går for et fighter spill. i vært fall nå som vi har spill som monster hunter3 og lego city undercover...

Endret av Zombien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...