AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hei. Var til legen med minstemann fordi jeg får vondt når jeg har sex. Han sa forhuden min var fin, men det så ut som den "strengen" var litt kort. Har nå fått innkalling til spesialist og muligens operasjon. I brevet står det: "I noen tilfeller spaltes bare en trang ring av forhuden, men kan også være nødvendig å fjerne en del av forhuden (omskjæring). Vi prøver å fjerne minst mulig." Hva i alle dager? Jeg får forhuden lett helt ned når penis er slapp eller halvstiv. Problemet er at det stopper når den er helt stiv fordi "strengen" blir for stram og vond. Er det noen som kan gi meg litt mer informasjon? Og er det lov å poste et bilde av min erigerte penis fra undersiden i denne tråden? Anonym poster: 46567566a1809e124895ecfe476a4639 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Mye info i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497&st=0 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg vil tro du får mulighet til å snakke med denne legen før han begynner å kutte i deg. Da vil du nok få svar på alle spørsmål, og du vil også kunne forklare nærmere hva som plager deg. Klarer du ikke å vente så kan det også tenkes at det går an å ringe på forhånd. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det vil nok ordnes helt fint, spesialisten har nok mye mer peiling enn fastlegen. Du vil nok få time til operasjon og da vil legen(kirurgen?) prate med deg før operasjonen, de ser ganske kjapt hva som er problemet og vil operere så minstemann fungerer normalt igjen. Legen vil ikke ta vekk mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå