MohWarfighter Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg bare lurer litt for jeg skal kjøpe ett av dem. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg falt mest for Darksiders 2... men så er det noe med of spille Death som jeg bare synes er fantastisk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Begge er gode spill, men jeg likte best det første. Likte bedre når det holdt seg til eventyr, gåter og utforskning og ikke blandet inn RPG-elementene. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) har bare spillt 1'ern og jeg likte ikke spillet i det hele tatt.. noen av puzzlene og brett design er veldig rottete. spillet er også blå nøyaktig på hopping til platforms, vanskelige boss fights osv... mye finger akrobatikk, frustrasjon, banning og nesten kaste kontrolleren i veggen.. eneste jeg likte med spillet var story'n og utforskinga. Endret 25. mai 2013 av Zombien. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Personlig likte jeg Darksiders 2 best. Death var en fantastisk karakter. Det første er heller ikke dårlig, så det er sikkert derfor jeg har begge til både PC og PS3. Dersom du har en gamepad så fungerer det meget bra til PC, da loading tid er kort, og det grafisk sett ser bedre ut. Høyere oppløsning og litt sånt. Men ingen "grafisk revulosjon". Men de har begge stemning Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvis du ønsker bra story og adventure så hadde jeg skaffet meg 1'ern men hvis du vil ha litt mer åpent og en del rpg elementer så burde du velge 2'ern. de er veldig gode spill begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå