Bjerknez Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg bruker Wordpress og siden www.streetcapture.no Når jeg klipper og limer inn linken på facebook (statusoppdateringen) så dukker det automatisk opp informasjon om siden. Problemet er at informasjonen som dukker opp er to dager gammel. Finnes det noen måte og fremskynde den prosessen på? Det funker fint på enkeltinnlegg etc. men ikke når jeg prøver å publisere hovedsiden. Hvis dere skjønte hva jeg mente...? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Ingen som kan ha noen forklaring på dette? EDIT: kan fortelle at hvis jeg legger inn hovedadressen "www.streetcapture.no" på Facebook, så er det kun den første posten jeg lagde for noen dager siden som dukker opp som forhåndsvisning. Når jeg legger inn linken fra en spesiell post (ikke hovedsiden) så blir det riktig og Facebook leser da innholdet som er der. Endret 28. mai 2013 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Denne er nå løst. Jeg måtte bare legge inn meta tags i header Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå