PE Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kunne tenkt meg litt hjelp her.. Mitt hovedkort er litt halvsvidd og litt hullete, etter det kom noe metall greier på det ;p har hatt det til reprasjon ett par ganger men komplett mener de ikke finner noe galt med det. CPU tempraturen stiger i gjenomsnitt 0,5grader per dag og toppet her om dagen 85 grader. Jeg bruker vifta som fulgte med CPU'en men har i tilegg klokket ned minnet og cpuen for og få mindre temp. hjalp ikke så mye, men tror dere dette bil fixet hvis jeg skaffer meg en ultimat vifte? ;p Cooler Master AERO 7 Lite elns med litt goop. Eller burte jeg skaffe meg nytt hovedkort? hovedkortet kosta jo 1500kr :ppppp Thx. Lenke til kommentar
PE Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Jeg legger til at alle spill går som en drøm, bare tempraturen som er ett problem ;P så hovedkortet funker jo fortsatt ^^ Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Siden HK er det mest viktige komponentet i dataen ville jeg gått for et bytte. Men du kan jo sjekke først om Thermalpadden sitter bra, rense ribba og putte på ny kjølepasta, men du kan jo poste spesikikasjonene her. (ble litt feil det.) choo Lenke til kommentar
notorled Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du kan jo alltids stappe inn noen kabinett vifter, men pass på så ikke alle blåser inn, men at minst en blåser ut. (PGA. luftsirkulasjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå