Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Mener du virkelig det var dobbelposter?

Mener ikke jeg er stor og "vosken" er bare dritt lei av fjortisser som bare skriver dritt om microsoft og hyller playstation som har en ganske rufsete fortid.

Når det er sagt så gleder jeg meg til november/desember når begge konsollene kommer i butikkene :)

Jepp.

Hva mener du med rufsete fortid? Tenker du kun på PSN til PS3 eller?

Hva med PS1 og PS2 suksessen?

Og den linken du la til. Noe av det dårligste jeg har lest.

Han har jo KUN gravd frem negative ting. Prøvde ikke engang å finne noe positive ting :p

Jeg har hatt både 360 og PS3. Blir moro når de neste konsollene kommer i butikkene ja ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.

Hva mener du med rufsete fortid? Tenker du kun på PSN til PS3 eller?

Hva med PS1 og PS2 suksessen?

Og den linken du la til. Noe av det dårligste jeg har lest.

Han har jo KUN gravd frem negative ting. Prøvde ikke engang å finne noe positive ting :p

Jeg har hatt både 360 og PS3. Blir moro når de neste konsollene kommer i butikkene ja ;)

Tenker på hvordan de har hypet opp produktene sine, løjet om specs, vist rendert grafikk som de sa var ingame osv.

Mener både PS1 og PS2 var begge suksesser som vant datidens konsollkrig.

Den artikkelen var ment for å provosere, derfor den heter A Look Back at Sony’s Overblown PlayStation 3 Promises.

Lenke til kommentar

Da har du virkelig ikke skjønt det. Det handler ikke om deg og meg og vårt uviktige liv, men hvilket samfunn vi vil leve i. Finnes utallige scenarioer hvor ett slikt overvåkningssamfunn kan føre med seg mange mørke sider. Hvis du tror det hele handler bare om å unngå terrorisme og kriminalitet, ja da er du stakkerslig naiv. Du ville sikkert vært en god borger under Hitlers regime.

Jeg driter lodrett i hvordan samfunnet er, det har ingen relevans med Microsofts Xbox, som diskuteres her. Helt utrolig hva dere sonyboys klarer å lire av dere. PRISM har heller ingen relevans med Xbox... hvis man tror det er man en stakkarslig paranoid tosk. Den siste kommentaren din viser bare hvilken stor idiot du er.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenker på hvordan de har hypet opp produktene sine, løjet om specs, vist rendert grafikk som de sa var ingame osv.

Mener både PS1 og PS2 var begge suksesser som vant datidens konsollkrig.

Den artikkelen var ment for å provosere, derfor den heter A Look Back at Sony’s Overblown PlayStation 3 Promises.

Hehe. Men ja, man finn uansett like mye "promises" fra Xbox og Nintendo å.

Men hva mener du at de har løjet om specs? Og hvilke spill har de sagt var ingame og som ikke var?

Kan ikke huske noe av det faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg driter lodrett i hvordan samfunnet er, det har ingen relevans med Microsofts Xbox, som diskuteres her. Helt utrolig hva dere sonyboys klarer å lire av dere. PRISM har heller ingen relevans med Xbox... hvis man tror det er man en stakkarslig paranoid tosk. Den siste kommentaren din viser bare hvilken stor idiot du er.

Du driter lodrett i hvordan samfunnet er og tror ikke Microsofts gjentatte løgner om overvåkning ikke er relevant for MS sin Kinect til Xbox One? Sony fanboy? Deg om det.

Din totale ignorante holdning er skremmende for å si det mildt.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Du driter lodrett i hvordan samfunnet er og tror ikke Microsofts gjentatte løgner om overvåkning ikke er relevant for MS sin Kinect til Xbox One? Sony fanboy? Deg om det.

Din totale ignorante holdning er skremmende for å si det mildt.

Så ikke kjøp Xbox da, hvis du tror de skal spionere på deg mens du sitter i nattpysjamasen og spiller nintendodogs på DSen, ingen som kan se deg hvis du ikke kjøper den fæle Kinecten...

Din generelle holdning er skremmende.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe. Men ja, man finn uansett like mye "promises" fra Xbox og Nintendo å.

Men hva mener du at de har løjet om specs? Og hvilke spill har de sagt var ingame og som ikke var?

Kan ikke huske noe av det faktisk.

Muligens nintendo og microsoft har hypet opp og løjet om specs og div, jeg kan ikke komme på noen i farta, men fins garantert.

Når det gjelder løgnen om specs så tenkte jeg på PS1.

Ingame grafikk gjaldt vel så og si alle demoer vist på E3

Tror vi legger denne diskusjonen død nå uansett, da dette er veldig offtopic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg skjønner ikke all den praten om overvåkning. Det er vel få selskaper som overvåker og lagrer mer informasjon om deg enn Google, men ingen bryr seg om det visstnok. Folk bruker Google søk og Gmail for det.

Enkelte ganger tror jeg folk bare klager for å klage.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Da sporer vi tilbake til det tråden handler om og slutter å oppføre oss som småbarn som kaller hverandre det ene etter det andre. Denne tråden er det ofte opphetede diskusjoner i og det er helt greit, sålenge en tar seg selv i nakken og holder seg saklig, det er det mange som sliter med. Om en vil fortsette å kunne diskutere her så foreslår eg at noen og enhver tar seg sammen før det evt blir strengere tiltak enn dette. Mange er på syltynn is allerede.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Blåse liv i denne tråden igjen, med boksehansker! =)

Hvordan vil GaiKai fungere egentlig, som OnLive.com bare via PS4?

Hvis GaiKai ville vært oppegående nå, og du hadde hatt 10 spill, evt 20? og som jeg har forstått så streames spillene via GaiKai netverk? Så hva skjer om Sony avslutter eller går konkurs? mister du alle spill da?

Lenke til kommentar

Gaikai er som OnLive ja, men funket bedre. Og bør være enda bedre igjen til lansering.

Vi vet ikke helt hvordan det blir enda, så er vanskelig å si. Men digitale kjøp blir jo som alltid leie, som det alltid er.

Håpet er at man ikke trenger å kjøpe de som man eier på disk, at man kan benytte de i PS4-konsollen og leser av hvilket spill det er og at man da får kjørt spillet over Gaikai. Men blir det slik? Jeg tviler egentlig.

Lenke til kommentar

La nå Sony gjengen få kose seg litt de også ;)

Såpass ja. Trodde du ikke ville si noe slikt, men der tok jeg feil gitt ;)

MS gjengen har mobba hele Sony gjengen i hele generasjonen med salgstall på antall konsoller o.l i alle år, er jo en selvfølge andre tar igjen med samme mynt.

Men med engang PS3 er forbi X360 (salgstall hos meg er irrelevant, men bringet det opp her som et godt eksempel på hva jeg lest her inne), da er det ikke relevant mer.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå, du av alle trenger ikke føle deg truffet Toman :) Du ser jo her hvem som utpeker seg i retninger jeg hinter til. Og hvorfor skulle ikke jeg si noe slikt? Jeg har snakket dritt om alle konsollene når det trengs, er det noe som er dass så skal det sies og høres. Så enkelt er det bare. Så det er absolutt jeg som bør få lov å si noe sånn i tid og annen, vektlegg det hvordan du vil.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Såpass ja. Trodde du ikke ville si noe slikt, men der tok jeg feil gitt ;)

MS gjengen har mobba hele Sony gjengen i hele generasjonen med salgstall på antall konsoller o.l i alle år, er jo en selvfølge andre tar igjen med samme mynt.

Men med engang PS3 er forbi X360 (salgstall hos meg er irrelevant, men bringet det opp her som et godt eksempel på hva jeg lest her inne), da er det ikke relevant mer.

Alle tror Xbox gjør det bedre en Ps3, men sannheten er at Microsoft har et større grep over reklame i Usa, og da får vi som er fra EU, hvor vi alle følger med på Usa et lite sug ifra den delen.

Sannheten er at Playstation har tjent like mye penger, men folk ignorerer det fordi de bruker Sony som en hel kilde.

Sony gjorde det dårlig når ps3 var, men Ps3 var en av de avdelingene hvor de tjente penger.

Og hører mye snakk om at Blue ray har gjort at de har tjent mye penger og Netflix, men det er bare rykter jeg har hørt.

Dette året vil Xbox slite litt fordi de har brukt så mye penger på spill og Dlc hvor det skal høres ut at det kun kommer til Xbox , men så er det multiplatform.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...