Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Easy ja, og det er bra etter Cell-katastrofen.

Men: "What we didn't find out is how the Xbox One version is faring, or who is producing it. Our bet is on the Ivory Tower studio producing it in tandem with the PC version, owing to the use of the DirectX 11 API on two platforms."

Så de har et eget team for å porte spillet til PS4, mens samme team kan utvikle til PC og One samtidig, siden begge bruker DX11. Om PC blir lead development platform for de fleste spill denne generasjonen: Advantage Xbox.

De har et team for xbox one og et for pc. Men med en del samarbeid. Slik tolker i allefall jeg setningen.fordel for xbox one,tja men når den har såpass mye dårligere hw så vil nok uansett ps4 versjonene vinne.

Ja cell var en katastrofe når det kom til å hente ut den potensielle kraften. Den var en katastrofe når det kommer til prisen på ps3 og økonomien til sony.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du stoler på et selskap som samarbeider med NSA, som igjen bryter med menneskelig frihet?

Er det en ting jeg har lært, er det ikke å stole på folk som har mye penger.

På hvilken måte har dette, vil dette, påvirke meg som Xbox-bruker i negativ forstand?

Hvis Microsoft gjør som mange andre, Google bl.a, tar vare på søkehistorikk for å levere enn mer spesialist tjeneste rettet mot meg og mitt bruk, så har det ingenting å si for meg. Jeg er heller ikke så paranoid at jeg tror MS-representanter ønsker å følge med på en gamer som spiller spill...

Lenke til kommentar

Om kinect kan skrus av som MS påstår, så kan den også kobles fra XO uten at det vil by på noen videre problemer?

Finurlig at kinecten kan være avskrudd, og alikavel skrur den seg på når du ber om det :o

Den er i hvilemodus. Så lenge den lytter etter "Xbox on" er den fremdeles på etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt som de legendariske utsagnene fra 2006 E3-konferansen til Sony: mulighet for real-time weapon change, attack weak point for massive damage og Riiidge Racer.

La nå Sony gjengen få kose seg litt de også ;)

Er nok redd for mesteparten av sony fanboysa her inne ikke er gamle nok til og huske dette...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg husker faktisk disse, mye skryting her og der om begge konsollene, de "Rike" kjøpte PS3 mens de andre kjøpte 360.

Men igjen så var man mer Hardcore om man eide en 360 fordi spillene var mer fokusert på det folk flest ville ha, mens Sony var i drømmeskogen å lanserte all slags merkelige greier.

Er det et spill jeg skulle ønske tok form på Xbone er det Perfect Dark, spillet var rimelig kult på 360 og N64.(for de som ikke vet, gutta som står bak GoldenEye og Timesplitters)

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er nok redd for mesteparten av sony fanboysa her inne ikke er gamle nok til og huske dette...

Ouch! Stor å vosken du er da.

Slutt med dobbelpost ;) Er en grunn for at vi har *rediger* knappen.

http://www.playstationlifestyle.net/2013/02/14/microsoft-everybody-knows-ps3-isnt-as-good-of-an-entertainment-console-as-xbox-360/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=microsoft-everybody-knows-ps3-isnt-as-good-of-an-entertainment-console-as-xbox-360

Endret av jeh87
Lenke til kommentar

På hvilken måte har dette, vil dette, påvirke meg som Xbox-bruker i negativ forstand?

Hvis Microsoft gjør som mange andre, Google bl.a, tar vare på søkehistorikk for å levere enn mer spesialist tjeneste rettet mot meg og mitt bruk, så har det ingenting å si for meg. Jeg er heller ikke så paranoid at jeg tror MS-representanter ønsker å følge med på en gamer som spiller spill...

Da har du virkelig ikke skjønt det. Det handler ikke om deg og meg og vårt uviktige liv, men hvilket samfunn vi vil leve i. Finnes utallige scenarioer hvor ett slikt overvåkningssamfunn kan føre med seg mange mørke sider. Hvis du tror det hele handler bare om å unngå terrorisme og kriminalitet, ja da er du stakkerslig naiv. Du ville sikkert vært en god borger under Hitlers regime.

EDIT: Jeg mener selvfølgelig ikke du er en nazist. Sammenligningen går på det tyske folk som lot Hitler og hans stasi regime herje fritt og ta over makten i landet.

Endret av Allostasis
Lenke til kommentar

Ouch! Stor å vosken du er da.

Slutt med dobbelpost ;) Er en grunn for at vi har *rediger* knappen.

http://www.playstati...ole-as-xbox-360

Mener du virkelig det var dobbelposter?

Mener ikke jeg er stor og "vosken" er bare dritt lei av fjortisser som bare skriver dritt om microsoft og hyller playstation som har en ganske rufsete fortid.

Når det er sagt så gleder jeg meg til november/desember når begge konsollene kommer i butikkene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...