Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke relevant eller interessant for en konsolldiskusjon, punktum.

Har ikke noen interesse av hverken grafer eller lister som ikke er relevant til det som egentlig er viktig her: Gode spillopplevelser i neste konsollgen. Fasiten på det får vi dessverre ikke starten på før til jul.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt. Leser både PS4 og Xbox One på reddit. Og synes folk sutrer mer og mer og mer. Alt er feil og folk vil ha tusenvis at nye funksjoner.

Det morsomme er at folk også sitter å sier "Jeg vil ha det i GTA V.." osv. Skjønner ikke folk at spillet er ferdig og kommer om 2 måneder?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er typisk for homo sapiens dette, negative saker kan engasjere tilogmed den mest fornuftige person. Og når flere kaster seg på så bare øker det i intensivitet for samtlige.

En ser aldri dette fenomenet i positive hendelser, ihvertfall ikke i nærheten av samme grad.

Viser bare hvor enkelt vi er skrudd samens egentlig...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Da kan vi bare stenge tråden da, ingen vits i å diskutere før konsollene har kommet. Den store thklinge har talt.

Jeg sa at fasiten kom da, inntil videre kan vi vel fortsatt diskutere det vi vet så langt. Men grafer basert på 300 indie-mobil-utviklere bidrar ingenting til denne tråden. Den o store Thklinge har talt igjen! hey, det burde være signaturen min :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flertallet av brukerne på NeoGAF er faktisk over 20 år. Ser mange som er i 30-årene faktisk.

De fleste på Neogaf er spillere av det harde slaget, og derfor blir det mer "sutring" når selskaper går inn for å ødelegge. De fleste er fornøyd bare de kan koble seg til nettet og få den ellers ubrukelige Forza-disken man henter ut av butikken til å fungere, men andre setter pris på at det de betaler for faktisk fungerer når man tar innholdet ut av esken.

Lenke til kommentar

Hei Th0mas, du skal ha PS4. Hvordan tror du det vil føles å måtte betale for leie-tjenesten PSN-pluss? Du får ikke beholde PSN-pluss spillene, så du betaler for å leie disse spillene. Hva tenker du om dette? Burde ikke dette være nok for at du ikke velger PS4 heller? Sony tvinger pluss-medlemskap på brukerne, hvor er valgfriheten liksom. Microsoft er hvertfall så reale at når de først skal gi bort spill, så gjør de nettopp det. Jeg har fått Fable 3, Defense Grid og Assasins Creed 2, og kan spille disse offline hvor lenge jeg vil. Det er ganske fett. Denne muligheten kommer jeg nok til å ta i bruk mange titalls ganger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...