Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den var helt genial jeg... Bra sagt det der.... han treffer jo godt her..

Det finnes svakheter i alle deler og denne personen bare gikk mot de spesielle amerikanske fanboyene.

De fleste her har en respekt for hver konsoll, så det gjelder ikke så mye syns jeg, har selvfølgelig litt fanboy i meg selv. men vi går ikke rundt og skriker hele jævla dagen som personen mener.

Vær glad du ikke har sett en ordentlig konsoll krig dude.......

Lenke til kommentar

Hva? Han sier faktisk stort sett det samme jeg har sagt om fanboyisme i mange år. Hvorfor betyr merker så jævla mye?

Kan ikke du skrive linker til hvem du svarer til for du skriver noen ganger så rare inlegg at man vet ikke hvem du svarer til.

Som jeg sa Nostalgia. folk har brukt merket lenge det har gitt dem mange gode spill. hvorfor skal noen klage på deres merke.

Lenke til kommentar

Fanboys og fanboys.

Grunnen til at MS fikk så mye pes er nettopp pga at de som brydde seg mest om konsollen reagerte negativt mot det de så. Det er nok de som også har vært de mest høylytte rundt om kring trur jeg.

Som jeg har sakt før, så har alltid Xbox vært min konsoll som har vært koblet til TV'en mest. Så da er det jo også naturlig at jeg reagerer når jeg så ting jeg ikke likte ved det de presentete med "min" konsoll.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det slik. Man kritiserer naturligvis tingen hvis det gjør det dårligere på det punktet du kosa deg tidligere på. Også får man da reaksjoner fra andre personer som ikke skjønner hvordan du kan ha den meninga.

Jeg kan kritisere ps3 og Sony i hytt og pine etter hva som skjedde med mine favoritt ting, og denne generasjonen generelt... Og hver gang man gjør det vil det være 2 type personer som svarer. 1. Den som vil ha et mer utdypende svar på hvorfor du sitter med den meningen og gjerne også ofte vil argumentere og få deg til å skifte mening (lol). 2. Den som bare slenger fjas mot deg fordi du mener det motsatte av han.

Lenke til kommentar

Over til tråden, hvordan tror dere det blir med tilgjengelighet her til lands? Nå er visst Bestbuy, Amazone og Gamestop tomme for forhåndsbestillinger for Xbox One og PS4. Folk sier hele tiden "Jeg henter den på release", men tror dere det vil være vanskelig å få tak i på release her til lands også?

Jeg synes folk burde forhåndbestille konsoll/konsollene. Tenk om du står i kø foran Elkjøp fra 06.00 og dem hadde ikke nok til deg, da kan du angre på at du ikke la en maskin av

Forhåndsbestilt har jeg gjort for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Jeg synes folk burde forhåndbestille konsoll/konsollene. Tenk om du står i kø foran Elkjøp fra 06.00 og dem hadde ikke nok til deg, da kan du angre på at du ikke la en maskin av

Om Elkjøp butikkene får inn noe særlig da? Kan tenke meg det blir mer kamp om konsollene enn først antatt. Trodde selv det ikke skulle være noe stress, men når alle de store begynner å bli tomme. Komplett fjernet vel også forhåndsbestillinger på Xbox One.

Lenke til kommentar

Over til tråden, hvordan tror dere det blir med tilgjengelighet her til lands? Nå er visst Bestbuy, Amazone og Gamestop tomme for forhåndsbestillinger for Xbox One og PS4. Folk sier hele tiden "Jeg henter den på release", men tror dere det vil være vanskelig å få tak i på release her til lands også?

Selv har jeg forhåndsbestillt, om jeg av en eller annen grunn skulle skifte mening iløpet av de neste månedene så er det jo klart jeg kansellerer bestillingen og bytter konsoll. Ingen skjede skadd, ingen skade skjedd.

Egentlig er jeg ikke så glad i forhåndsbestilling sånn, men det er jo litt irriterende med juleferie så sitter du der uten console fordi det var større etterspørsel en ventet.

Jeg la inn en bestilling på PS4 denne gang, selv om 360 var min klart foretrukne konsoll fra sist genrasjon.

MS oppførte seg arrogant ovenfor kundebasen sin, det var en grunn til at det var så masse klaging pga daglig nettkrav, alltid tilkobled kinect osv. Samt jeg synes at det akkuratt nå ser ut som at ps4 står med litt bedre maskinvare.

Jeg tror denne sky tjenesten til MS må tas med en klype salt, men det kan selvølgelig være at jeg har skikkelig skivebom der. Det er jo ingen her som vet noe sikkert om hvordan ting kommer til å bli. Det er jo PR-maskineriet til de respektive selskap som forer oss med informasjonen, og jeg for en har ingen grunn til å tro på alt som kommer ut i pressemeldingene.

Lenke til kommentar

Er nok ikke alle som ser på det å ikke få en maskin på relasedagen som noe megaproblem.

Lenke til kommentar
Har tatt en kjapp oppryddning i tråden og fjernet korte meningsløse innlegg og off-topic diskusjon / kverrulering.

Husk å holde et vist kvalitetsnivå på diskusjonen, korte meningsløse innlegg som en smiley eller posting av et bilde hjelper ikke til å holde dette nivået oppe.
Om dere er i tvil les på nytt retningslinjene!
Edit :

Reaksjon på moderering bør taes enten via PM eller under tilbakemeldinger til forumet.
Føler dere at andre innlegg i tråden bryter med reglene så rapporterer dere dem.
Kommentar på moderering hører ikke hjemme i denne tråden.
Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...