Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Akkurat det er vel til tidlig å si? Tror Forza blir mye bedre selv, men vil ikke dra det frem som et faktum.

Gran Turismo har jo lekt "catch up" i årevis allerede, Forza har et godt forsprang og FM5 er virkelig en "next gen" tittel, mens GT6 kommer til PS3... Inntil neste versjon av GT, en laget spesielt for PS4, så blir det nok seier på walkover til Forza. Helt enig på at vi ikke har fasiten før begge spill og konsoller er i butikken, men denne virker rimelig bankers.

Ser også for meg at FM kan være en god system-selger, og ellers er jeg enig med flere over her at One-titlene er mer interessante for meg enn det som har vært vist til PS4 så langt. Får ta en ny vurdering etter Gamescom i august.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med nattkjøring er jo det at man må kalkulere lys dynamitsk fra alle bilene i spillet fremfor en lyskilde som jo da skal representere sola til vanlig.

Så det spørs nok bare på hvor langt de er villig til å gå tilbake på detaljer når de skal simulere natt-kjøring.

Null problem! Microsoft kjører bare dette i clouden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Motsier meg selv? Det var en person her inne som trodde paa det i starten, naa er det ingen som gjør det lenger. Det er uansett ikke noen vits aa diskutere dette, spesielt ikke med deg.

Hvorfor er det ingen som trur på det lengre? Det er jo ikke MS som har gått ut selv og forklart hvordan dette fungerer, men folk med litt mer innsikt i slikt enn andre som har måttet rettet det opp sammen med diverse spillutviklere i tillegg.

Så jo, jeg mener MS fortjener å høre det når de har brukt det for å prøve å skape blest om konsollen. Da er det like tåpelig at du nevner at det er latterlig når noen gjør det. Syns du det er latterlig så hiver du jo bare bensin på bålet du prøver å slukke ved å nevne det. Enkelt og greit.

Må du dra det så langt oophus_3do ?

Er ikke noe og diskutere

Når en person indirekte kaller folk for latterlige så må det da for pokker være lov å komme med sin mening. Det samme når han sier at "ingen gikk fem på". Det blir jo tullete å si når man uansett ikke sitter med noen som helst statistikk på hva folk trudde på eller ei.

Store søster hadde f.eks lett gått fem på der om hu skulle ha kjøpt en ny konsoll til sine barn ettersom hu har null innsikt i dette.

Hvorfor skal man ikke stole på det som utgiverne sier liksom?

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

De har aldri brukt det som salgs triks, de har bare fått det ut til folkene.

Hvis de sier at konsollen kan være 3 ganger kraftigere ved hjelp av skyen så er vell det et salgstriks om det er en sannhet med ekstreme begrensninger som ikke blir nevnt?

Høh? Lurer korporasjoner kunder til å kjøpe produktene sine?

Er nok ingen nyhet nei. Men de fleste som blir fakket i det får jo kjenne på konsekvensene av det også.

Lenke til kommentar

Skjønner jeg er i mindretall her. Har forhåndsbestillt xbox one.

Har ps3 og xbox 360, 360 brukes flere ganger i uka, ps3 samler støv.

Har microsoft klart å hjernevaske meg?

Jeg gleder meg til xbox one, men ser ikke det helt store med ps4. Men kjøper den nok etterhvert.

Jeg liker kinect på 360, sparer meg for masse meny trykking i f.eks forza.

Jeg spiller ikke rene kinect spill, men liker å ha muligheten.

Gleder meg til kinect 2 og gleder meg til spill som bruker den på nye måter.

Enda bedre stemmekontroll, endre ting i spill basert på puls/om jeg ser mot skjermen/hvor mange det er i rommet/om jeg skvetter/alarmklokke når jeg sovner foran projektor++

Jeg gidder ikke stå å hoppe foran lerret, men liker spill der kinect kan tilføre noe ekstra, uten å føle påtvungent.

Jeg spiller mest fps/racing/strategi. Har eget gaming/kino rom med projektor og bra anlegg.

Tenker det går med ca 10 timer+ på spilling i uka.

Har alle andre latt en dårlig live event og klønete markedsføring styre konsoll valget sitt?

Selv før microsoft startet å rydde opp hadde jeg forhåndsbestilling inne.

Jeg føler ps4 kun en kraftigere ps3, mens xbox one tar konsoll et steg videre.

Er ikke betalt av microsoft, sjøl om jeg føler alle mistenker det når jeg forsvarer valget mitt..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...