Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør han med micen grimaser under hele videoen?

PS4 har vunnet en del casual gamers. Flere av disse bryr seg om pris, så om PS4 er billigere så har den konsollen automatisk et overhånd. Det gjenstår bare å se hvor stort og om prisen faktisk har noe å si til casual`ene denne generasjonen.

Lenke til kommentar

CNN tar for seg 5 grunner hvorfor XBO eller PS4 vil dominere.

5 grunner hvorfor XBO vil dominere.

5 grunner hvorfor PS4 vil dominere.

Om en går utifra disse grunnene så er det vel liten tvil om at PS4 burde ha overhånd....men gjenstår å se da.

Jeg synes begge konsollene ser ut til å utfylle hverandre ganske bra.

PS4 kommer kommer til å ha klart best ytelse, men XOne har mulighet til å lage ganske innovative spill med tanke på alle kommer til å ha Kinect og de triggervibratorene. Det at alle har Kinect er en fordel med tanke på at det vil bli brukt adskillig mer penger på utvikling av spill som støtter den. Smartglass er også en fin ting som kan hjelpe på å gjøre spillene mer interessante.

Begge er forhåndsbestilt her i gården.

Lenke til kommentar

Den kommentaren får det til å virke som du fornekter at One har en del eksklusiver som ikke er Kinect Sports.

Ved unntak av Knack så er One mye mer interessant konsoll når det kommer til spill de første månedene enn PS4 er synes jeg, spesielt hvis Titanfall lanseres da.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kinect har ingen funksjoner som gjør den til Xbox' store seier. Det blir brukt masse penger på å lage forferdelige spill til den, men PS4 har allerede fått bekreftet flere eksklusiver...

Jeg tenker ikke på "on rails" spill som er kun for Kinect. Jeg tenker på spill kan bli bedre når man har et ekstra input. Hvordan det blir, vet vi ikke, men muligheten er der, og det er altfor tidlig å avskrive.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør han med micen grimaser under hele videoen?

PS4 har vunnet en del casual gamers. Flere av disse bryr seg om pris, så om PS4 er billigere så har den konsollen automatisk et overhånd. Det gjenstår bare å se hvor stort og om prisen faktisk har noe å si til casual`ene denne generasjonen.

Ikke hardcore gamers? Jeg betaler gjerne en lavere pris for kraftigere maskinvare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Roper Driveclub og Knack ut til hardcore gamers? Jeg hører det ikke.

Killzone ja.

Alle de tre spillene interesserer meg, og jeg regner meg selv som "hardcore" gamer. Har spilt timevis hver dag siden jeg gikk i bleie, og jeg interesserer meg nærmest ikke for noe annet enn spill og media. Alle typer spill interesserer meg, men DriveClub, Knack og Killzone: Shadow Fall er faktisk noen av spillene jeg ser mest frem til i år.

Hva skal en "hardcore gamer" spille da? Kinect adventures, Ryse og CoD?

Lenke til kommentar

Merk at du nevner vent.

I mellomtiden pisser noen kanskje i kaffen.

Hva skal en "hardcore gamer" spille da? Kinect adventures, Ryse og CoD?

Haha, for et tilbakesvar. Din store fjott som igjen nekter for at One har noe andre spill enn Kinect-spill. Haha.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...