Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke noe forskjell på XBL. Spiller også en del der og er sjelden nede den også. Om XBL går ned så går det som regel få minutter før den er oppe igjen. Og med tanke på hva stabil XBL har vært over 8 år så er det meget imponerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder å betale for PSN og for å spille online har jeg ikke noe problemer med det, så lenge de gjør den bedre.

Er den fortsatt like dårlig nekter jeg å betale for det. Nå spiller jeg egentlig ikke cod så mye, men det ble litt gaming av det med noe kompiser og det var forbanna intenderes at hver eneste runde skulle man bytte host 1 - 3 ganger.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe forskjell på XBL. Spiller også en del der og er sjelden nede den også. Om XBL går ned så går det som regel få minutter før den er oppe igjen. Og med tanke på hva stabil XBL har vært over 8 år så er det meget imponerende.

Ja du er xbox fanboy ;) Er vel derfor du er så negativ mot PS :p

Lenke til kommentar

Herrefred. Folk som kommer med "fanboy" begrepet er bare latterlig ødeleggende for diskusjonen. Har ingenting med å være negativ, men enkelte må diskutere for den ene siden. Du kan ikke kalle alle som diskuterer for Sony for PS-fanboys og alle som diskutere for Xbox for Xbox-fanboys.

Lenke til kommentar

Fanboys er det på begge sider, desverre.

Kjøp begge så slipper vi å høre syting, eller bare kjøp den som frister deg mest, uten å kalle den ene å andre fan"gutter", er ingenting galt i det.

Jeg måtte bestilte både X1 og PS4, blir garantert fornøyd i november!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Herrefred. Folk som kommer med "fanboy" begrepet er bare latterlig ødeleggende for diskusjonen. Har ingenting med å være negativ, men enkelte må diskutere for den ene siden. Du kan ikke kalle alle som diskuterer for Sony for PS-fanboys og alle som diskutere for Xbox for Xbox-fanboys.

Hvem snakker om alle? Snakker kun om deg jeg. Av de kommentarene du har hatt i det siste så må jeg si hva JEG(ikke alle) mener. Er vel ikke noe galt i det?

Lenke til kommentar

Her inne må man ha kjøpt begge deler for å være nøytral, ikke alltid det er nok desverre. Derfor avslutter man hvert bidige innlegg med å nevne at man faktisk har 360 og PS3 og/eller har planer om å kjøpe begge kommende konsoller fra MS og Sony.

Desverre.

EDIT: Jeg har selvfølgelig forhåndsbestillt både One og Ps4 :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fanboys er det på begge sider, desverre.

Kjøp begge så slipper vi å høre syting, eller bare kjøp den som frister deg mest, uten å kalle den ene å andre fan"gutter", er ingenting galt i det.

Jeg måtte bestilte både X1 og PS4, blir garantert fornøyd i november!

Synes ikke du burde være så høy i hatten på å være nøytral. Husker du anklagde meg for å være MS-fanboy fordi jeg mente Uncharted 2 var bedre enn 3`ern, og at jeg var en Microsoft-fanboy som ikke viste bedre.

Uansett er jeg helt enig. Er også ganske lei de som aktivt går ut etter å skade rykte til en konsoll de ikke har som favoritt, og aktivt går etter å terge de som liker konsollen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som er hårsåre. Bare du som er latterlig som kaller alle som står mer mot den ene siden for fanboy. Den logikken er bare ufattelig barnslig og provoserende. Det blir som alle som kjører Audi for Audi-fanboys. Alle som handler på Rema for Rema-fanboys osv. Man kan fint gjøre den ene tingen uten å være en fanboy.

En fanboy beskytter alt Microsoft gjør og er enig i alt Microsoft gjør så lenge den heter Xbox. Jeg kan ikke se jeg gjør det når jeg forklarer at Xbox Live har vært en bra tjeneste. Jeg har ingen problemer med å si at PSN gir mye bra med å gi ut gratis spill også, men det at PSN mister 70 millioner brukere kan du ikke stikke under en stol.

EDIT: Fanboy begrepet brukes av er personer som ikke kan argumentere og ønsker å ødelegge diskusjoner ved å kalle folk fanboys for å "prøve" å veie opp for manglende kunnskap/argumentasjon.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Synes ikke du burde være så høy i hatten på å være nøytral. Husker du anklagde meg for å være MS-fanboy fordi jeg mente Uncharted 2 var bedre enn 3`ern, og at jeg var en Microsoft-fanboy som ikke viste bedre.

Måtte du dra inn det gamle, typisk deg det huffameg. Tror du ordla deg feil der. Du skulle skrevet Gears Of War. Har jeg sagt at du er MS fanboy fordi du likte Uncharted 2 bedre en Uncharted 3? Hvordan er det mulig å si noe slikt? Her prøver du å lyve på deg ting jeg "likksom" har sagt.

Er mer nøytral en dem fleste, det bevises på gamerscore og trophies å antall timer foran Wii og PC å alt det andre jeg har.

Ingen store forskjeller imotsetning til mange her inne der man ser klart hvem hvilke preferanser man har, jaja.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere som er hårsåre ser jeg ja. Ro ned litt :p

Ingen som trenger roe ned for det er ingen som har fått det minste høyere puls av å lese det du skriver. Folk velger selv de(n) maskinen(e) de vil ha.

Eg kjøper Norvegia ost fremfor Synnøve Finden HVER eneste gang, eg er ikke Norvegia fanboy av den grunn, eg liker bare Norvegia bedre og slik er det med spillkonsoller også.

Om du ikke skjønner at en ikke trenger å være fanboy selv om en foretrekker en ting over en annen så får det være ditt problem.

Alle har sin smak, enten det er fordi de har holdt seg til ett merke sålenge de kan huske eller fordi de foretrekker spillene som er ekslusive på en konsoll og ikke på den andre.

Fanboy trenger du ikke kaste rundt deg hver gang du ser noen skrive noe positivt/negativt om en konsoll, det blir litt ensformig.

Lenke til kommentar

EDIT: Fanboy begrepet brukes av er personer som ikke kan argumentere og ønsker å ødelegge diskusjoner ved å kalle folk fanboys for å "prøve" å veie opp for manglende kunnskap/argumentasjon.

Du sier det ja?

At du ikke forsto at det var satt på kanten. Jævla fanboy

Hvordan føles det å brenne sin egen bro?

Det du sier er jo at du selv har ønsket å ødelegge diskusjoner tidligere ettersom du selv har brukt begrepet. Det er kun når det blir brukt mot deg at det er negativt og "de" er problemet, men når du bruker det selv så er det ok? Eller har du manglende kunnskap/argumentasjon selv?

Endret av oophus_3do
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Først og fremst, gratulerer. Du klarte å finne et innlegg tilbake til 2010, nesten 3 år siden. Jeg vet ikke hva jeg svarte på eller hvem jeg diskuterte i mot.

Jeg er fullstendig klar over at fanboy uttrykket har kommet fra meg også, men det er vel relativt urelevant med tanke på at det er 3 år siden den diskusjonen du sikter til.

Det dumme her er at du faktisk bruker tid på å finne ut hva jeg har skrev for lang tid tilbake, kun for å skaffe deg noen usle plusser og som på ingen måte beviser noen poeng. Saken kan være at jeg mangler argumenter, men som sagt så husker jeg relativt lite fra hva jeg diskuterte den gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper de kommer med noen konkrete eksempler snart på hva faktisk cloud kan gjøre som ikke vanlige dedikerte servere kan.

Jon Siring: “Microsoft realized that player-hosted servers are actually holding back online gaming and that this is something that they could help solve, and ran full-speed with this idea. The Xbox group came back to us with a way for us to run all of these Titanfall dedicated servers and that lets us push games with more server CPU and higher bandwidth, which lets us have a bigger world, more physics, lots of AI, and potentially a lot more than that!”

http://attackofthefanboy.com/news/titanfall-xbox-cloud-usher-era-dedicated-servers/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...