Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Hmm, må bare få luftet mine tanker litt. Og fant denne tråden som passet yppelig..

Er idag eier av en Xbox 360, og er stort sett fornøyd, både med brukervenligheten, spillutvalget, osv..

Men nå står jo Ps4 og Xbox One for tur... Og jeg lurer ille på hvilken av de jeg skal velge.. Etter å ha lest litt virker Ps4 til å bli litt kraftigere enn Xbox? (rett på meg om jeg tar feil)

Så etter hva jeg kan se av spill som kommer, osv.. Så trur jeg nesten valget mitt kommer til å falle på en Ps4 gitt.. Men er som sagt forsatt usikker...

Har hatt både ps3 og har nå som sagt 360.. Var stort sett fornøyd med begge to...

Og et siste spørsmål til slutt, noen som vet om nyeste gta som kommer ut, kommer det kun på ps3 og 360? Eller vil det også komme på ps4 og one også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hofwaY7.jpg

E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One’s road to ruinWe detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year’s E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.

Herregud, har noe slikt skjedd før?

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skal bli så ekstremt spennende å se hvordan dette vil utvikle seg fremover. Microsoft gjør alt dem kan nå for å ikke virke som den store stygge ulven.

Men er skaden MS har påført seg blitt for stor til at dem vil få en lansering dem håper og trenger? Er det nok mennesker som har fulgt med og som boikotter MS til at det kan bli et problem? Eller er det så mange som har ingen anelse om hva som har skjedd til at det ikke blir et problem overhode...

Edge er STORE og når dem ordlegger seg slik på en forside så sender det et voldsomt budskap....er spent på hva som er skrevet om dette i selve bladet.

Lenke til kommentar

Useriøst av Edge synes jeg, men spilljournalister er akkurat som musikk- og filmjournalister. Så lenge de skriver subjektivt så er det vel ingenting å høre på, med mindre du har samme smak som akkurat den personen. Hvor mange album, spill, filmer har ikke blitt slaktet av media, men likevel elsket av et stort publikum?

Er vel umulig å være helt objektiv når det kommer til kultur, og det ser man jo fint på 'debatten' her inne.

Lenke til kommentar

Edge har gitt både Playstation og Xbox negativ og positiv omtale oppgjennom årene, så hvorfor det er så useriøst når de nå gir PS4 tommel opp og Xbox One tommel ned kan vel ikke forklares med noe annet enn at de som mener de er useriøse har en liten forkjærlighet for Xbox? ;)

Men er vel ikke farlig om den slaktes viss den likevel kommer til å bli elsket at et stort publikum akuratt som en "dårlig" film blir.

Lenke til kommentar

Er vel omtrent ikke en eneste person som brenner for spill som ikke vet eller har hørt om EDGE. Så at dette kommer på trykk er neppe Microsoft spesielt glade for!

Og alt etter hva som står i artikkelen så kan det nok få enda flere til å styre unne XBO på lansering...med andre ord ikke gode nyheter for Microsoft.

Er jo synd at ting går slik det går nå, MS hadde fine spill å vise på E3 men alt dem sier å gjør blir som ku gjødsel.

Lenke til kommentar

hofwaY7.jpg

E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One's road to ruinWe detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year's E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.

Det er vel med god grunn. Microsoft krever at man laster ned en patch for å ordne opp i DRM-rotet, og de legger ikke skjul på at disse endringene blir permanente. Selvfølgelig forstår jeg at magasin som Edge fremdeles er skeptisk til Xbox One.

Lenke til kommentar

E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One's road to ruinWe detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year's E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.

Antar "Edge" følger sitt eget råd og kjøper bare PS4. Da blir det vrient å spille Titanfall...

Errors eller ikke, it's all about the software og med lineupen framvist av Sony og MS på E3 så tror jeg Microsoft sover helt greit om natta.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Antar "Edge" følger sitt eget råd og kjøper bare PS4. Da blir det vrient å spille Titanfall...

Errors eller ikke, it's all about the software og med lineupen framvist av Sony og MS på E3 så tror jeg Microsoft sover helt greit om natta.

Eller de kan spille Titanfall på PC. De utelukker heller ikke at det kommer til PS4.

Lenke til kommentar

Haha ja det tror du. Titanfall kommer til både pc og 99% sikkert til ps4. Du har urokkelig tro på microsoft det er sikkert det, men tror nok det er mange på xbox teamet som sover dårlig for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...