Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja herregud om man først skal ta kultur inn i debatten, så er det ingen tvil om at Xbox og den vestlige kulturen vinner for min del. Vil heller ha reklame for Doritos og Mountain Dew, enn noe japansk galskap av en reklame.

Men her på forumet er det jo mange anime-fans, så kan vel være en av grunnene til at mange liker den asiatiske kulturen og da Sony sine spill.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ah herre gud , vi har blitt så modne !

Vi kan faktisk snakke om sære japanske reklamer uten og høres ut som idioter.

Fortell meg det samme om Nintendo, jovisst dere tørr si alt her, hvorfor ikke bare gå inn på nintendo siden her og si det samme, forevent masse positive svar ^^

Vi er jo så dumme her i japan, visst det er bilde av en jente eller gutt med store øyne, jo da betyr det at vi er dumme :O

Lenke til kommentar

Ja herregud om man først skal ta kultur inn i debatten, så er det ingen tvil om at Xbox og den vestlige kulturen vinner for min del. Vil heller ha reklame for Doritos og Mountain Dew, enn noe japansk galskap av en reklame.

Men her på forumet er det jo mange anime-fans, så kan vel være en av grunnene til at mange liker den asiatiske kulturen og da Sony sine spill.

Forskjellen er at PS4 ikke reklamerer for japanske varer, mens Microsoft går sterkt inn for å reklamere for Amerikansk fotball, snacks, brus osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Indycar er jo som sagt langt ifra like rått som F1, en av de tingene jeg likevel synes er litt interessant med Indycars er at de har utstyrt med knapp som gir ekstra power på bekostning av drivstoff-forbruk. (Selvfølgelig må de ha dette i Muricah for mer action )

Ellers er det jo en liten gocart med 650-700hk som gjør 0-100 på under 3 sek og med toppfart opp mot 390km/h (om han er giret for det)

F1 har noe av det samme med KERS og DRS. F1-bilene er veldig mye mer sofistikert enn Indy, men bilene i IndyCar har mye power på lite vekt, det skal de ha. Blir nok spektakulært å prøve i Forza 5 ;)

Ellers tror jeg det er på tide med en timeout på Realzi. Det er i hvertfall åpenbart at det er dødfødt å forsøke å "diskutere" noe her nå, satser på at tråden har blitt mer matnyttig igjen til i morgen.

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rasisme får deg ikke langt i tråden.

Kjæresten min er ifra Asia så du burde være glad jeg ikke rapporterer innlegget ditt.

For det første så lager Japan like mye seriøse spill og useriøse spill som USA

For det andre så burde du takke Nintendo og Sony for at du kan spille spill hjemme.

Xbox er bare et merke som så muligheten for lage konkurranse ,

Vedder på at det er ganske mange asiatere som er med på og lage Xbox.

Sorry for at jeg sier det, men du må ha en skrue løs.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Forskjellen er at PS4 ikke reklamerer for japanske varer, mens Microsoft går sterkt inn for å reklamere for Amerikansk fotball, snacks, brus osv.

Mountain dew, coca cola, doritos etc. er jo stort over så å si hele verden, og produsentene betaler godt for reklamen. Hvorfor skulle de ikke gå inn for å reklamere for det?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Faen i helvete for en vending denne tråden tok. Haha, beste jeg har sett.

Synes du? Er superkjedelig synes jeg. Biler og reklame er skikkelig gjesp. Og resten er bare usakelig og teit.

Kan si dette til diskusjonen da. I forige generasjon var Sony soleklart best på å satse på mer utradisjonelle spill, og svært mange av dem falt i smak hos meg, så akkurat der har de vunnet stor respekt hos meg.

Og satsingen deres på Indie med PS4 lover godt for at denne trenden fortsetter. :thumbup:

Lenke til kommentar

F1 har noe av det samme med KERS og DRS. F1-bilene er veldig mye mer sofistikert enn Indy, men bilene i IndyCar har mye power på lite vekt, det skal de ha. Blir nok spektakulært å prøve i Forza 5 ;)

Verken KERS eller DRS gir høyere drivstoff forbruk, sånn sett er det jo unikt for indycars :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...