Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne like gjerne skrevet "By the japanese, for the japanese" med en PS4 under og sverd og drager og masse weird FF-shit på. ;)

Snakker vi ren sammenligning av kultur så heller 'murica enn Japan for mitt vedkommende.

Også er det så gjennomført tøysete å klage på at Xbox One har HDMI-inn. Det er en ekstra feature, vil du ikke bruke den så er det ingen som tvinger deg. Det blir som å klage på at din nye Leatherman Tool har kniv og skrujern når du kjøpte den for å bruke som nebbtang. Det blir primært spill på begge konsollene, slapp av.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Rasisme får deg ikke langt i tråden.

Kjæresten min er ifra Asia så du burde være glad jeg ikke rapporterer innlegget ditt.

For det første så lager Japan like mye seriøse spill og useriøse spill som USA

For det andre så burde du takke Nintendo og Sony for at du kan spille spill hjemme.

Xbox er bare et merke som så muligheten for lage konkurranse ,

Vedder på at det er ganske mange asiatere som er med på og lage Xbox.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Fint om du kunne svart på spørsmålet mitt.

For slik jeg leser innlegget til thklinge så peker han bare på stereotypiske ting rundt japanere på samme måte som petterpann sitt bildet peker på stereotypiske ting rundt amerikanere.

Morsomt forje gang jeg svarte på spørsmålet ditt endte det opp med at vi diskuterte over 3 sider, når jeg selv hadde rett.

Oja så fordi en person skriver en troll melding så betyr det at man kan skrive det samme tilbake og få sin mening .

Jeg har skrevet et svar på samme inlegget i Xbox tråden hvor Peterpann sendte samme bilde.

Nå skriver jeg til Thklinge.

Lenke til kommentar

Rasisme får deg ikke langt i tråden.

Kjæresten min er ifra Asia så du burde være glad jeg ikke rapporterer innlegget ditt.

For det første så lager Japan like mye seriøse spill og useriøse spill som USA

For det andre så burde du takke Nintendo og Sony for at du kan spille spill hjemme.

Xbox er bare et merke som så muligheten for lage konkurranse ,

Vedder på at det er ganske mange asiatere som er med på og lage Xbox.

Rasisme?! Den tror jeg bare du ser så utdyp gjerne hva du mener er rasistisk i mitt innlegg.

At du er fan av kultur fra østen er helt ok, som jeg sa "for mitt vedkommende", det er ikke min kopp te. Så enkelt er det. Jeg takker nok heller selskaper som RCA og Atari som hadde populære spillkonsoller for hjemmemarkedet allerede på slutten av 70-tallet. Begge er fra *trommemvirvel* USA. Faktisk var Nintendo sitt første utspill på hjemmespillmarkedet med distribusjon av Magnavox Odessy, en konsoll fra USA.

Microsoft har hatt spill på Windows og DOS-plattformene siden '82, lenge før Playstation var påtenkt, og før Nintendo NES. At de senere ville inn i stue-markedet med en konsoll basert på PC hardware var en naturlig evolusjon for selskapet, og en beslutning som har tjent Microsoft mye penger. Det ville vært ekstremt rart om selskapet bak Windows ikke hadde en stuekonsoll å tilby.

At MS har asiater ansatt er en selvfølge, de har nok ansatte fra de fleste verdenshjørner. Poenget mitt var kulturen i spillene, Japanere står som jeg sa bak mye som er altfor weird for min smak. Eksempelvis spillet LSD: Dream Simulator til Playstation som er omtrent så psykedelisk som tittelen tilsier. Eller hva med Mr Mosquito, en bie-simulator hvor du flyr rundt og stikker en stakkars familie. Men ikke datteren i tenårene, stikker du henne er du game over. Men du kan se henne trene, sove eller bade(!!). Enda verre blir det med Love Death: Realtime Lovers som er en “anime girl abuse simulator"...

Tilbake On-Topic så snublet jeg over en Forza 5-video som blew my mind. Dan Greenawalt snakker om mulighetene i FM5, som 1080p/60fps, masse kommentarer og tett samarbeid med Top Gear, med kommentarer fra alle tre, ikke bare Jeremy Clarkson. De gjør noen simuleringer som selv F1-simulatorer (de som teamene bruker) ikke bruker engang. De samarbeider også med Pirelli, Toyo, McLaren og Calspan. Lakken på bilene er tre-delt med base, farge og klarlakk og oppfører seg deretter når du skraper den opp. Det meste simuleres, helt ned til insekter i grillen..!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Tilbake On-Topic så snublet jeg over en Forza 5-video som blew my mind. Dan Greenawalt snakker om mulighetene i FM5, som 1080p/60fps, masse kommentarer og tett samarbeid med Top Gear, med kommentarer fra alle tre, ikke bare Jeremy Clarkson. De gjør noen simuleringer som selv F1-simulatorer (de som teamene bruker) ikke bruker engang. De samarbeider også med Pirelli, Toyo, McLaren og Calspan. Lakken på bilene er tre-delt med base, farge og klarlakk og oppfører seg deretter når du skraper den opp. Det meste simuleres, helt ned til insekter i grillen..!

Forza 5 er vel det som per i dag står på om jeg velger Xone eller PS4.

Om 5'eren viser seg å bli et stort steg fremover i serien er det ikke lenger tvil om hva slags konsoll jeg skal velge.

Så forsåvidt at T10 hadde lagt ut en formel 1 bil som forsidebildet på facebook tidligere i dag, og dette virker jo uhyre spennende!

Lenke til kommentar

Forza 5 er vel det som per i dag står på om jeg velger Xone eller PS4.

Om 5'eren viser seg å bli et stort steg fremover i serien er det ikke lenger tvil om hva slags konsoll jeg skal velge.

Så forsåvidt at T10 hadde lagt ut en formel 1 bil som forsidebildet på facebook tidligere i dag, og dette virker jo uhyre spennende!

Bildet var av en IndyCar, men kan se ut som det blir open-wheel biler tilgjengelig denne gangen. Spørs om noen har råd til en F1-lisens...

Endret av Dysfunctional
Redigerte bort svar til slettet innlegg
Lenke til kommentar

Bildet var av en IndyCar, men kan se ut som det blir open-wheel biler tilgjengelig denne gangen. Spørs om noen har råd til en F1-lisens...

Indycar, F1.. Ser likt ut for min del. Men tror nok det skal by på noen timer med moro uansett.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Indycar, F1.. Ser likt ut for min del. Men tror nok det skal by på noen timer med moro uansett.

Indycar er jo som sagt langt ifra like rått som F1, en av de tingene jeg likevel synes er litt interessant med Indycars er at de har utstyrt med knapp som gir ekstra power på bekostning av drivstoff-forbruk. (Selvfølgelig må de ha dette i Muricah for mer action :p )

Ellers er det jo en liten gocart med 650-700hk som gjør 0-100 på under 3 sek og med toppfart opp mot 390km/h (om han er giret for det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...