Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 er å kraftigere enn 360 er, uten at det har hatt noe særlig effekt. Tror nok det blir det samme med PS4 og One også.

Kjøpte min første PS3 for et par dager siden, og jeg har ikke sett noen spill på Xbox 360 som ser like bra ut som The Last of Us og Heavy Rain til nå.

Lenke til kommentar

uP4KpSg.jpg

noen av gutta i gametrailers har fått testa og kjent litt på kontrollerne,PS4 kom best ut,ikke bare har den best ergonomi,men en fyr klagde på triggerknappene på xbox one kontrolleren..de er laget breiere denne gang,noe som førte til at han stadig trykket de inn ved uhell..de var jevnt over veldig fornøyd med ps4 kontrolleren,å det fra folk som jeg har inntrykk har favorisert xbox tidligere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

noen av gutta i gametrailers har fått testa og kjent litt på kontrollerne,PS4 kom best ut,ikke bare har den best ergonomi,men en fyr klagde på triggerknappene på xbox one kontrolleren..de er laget breiere denne gang,noe som førte til at han stadig trykket de inn ved uhell..de var jevnt over veldig fornøyd med ps4 kontrolleren,å det fra folk som jeg har inntrykk har favorisert xbox tidligere :)

PS4 kontrollen er vesentlig mer lik Xbox 360/One kontrollen. DS3 var en skandale kontroll, allikevel likte folk den bedre enn Xbox 360 kontrollen. Poenget mitt er at folk lærer seg å bruke kontrollen. Selv om ting er uvant i starten så blir det til slutt behagelig.

PS4 kontrollen kan være såpass lik Xbox 360 kontrollen at folk får en naturlig overgang. Når det er sagt så er jeg 100 % sikker på at Xbox One kontrollen blir en kjempe hit. Det samme gjelder PS4 kontrollen i dette tilfelle. Tror faktisk jeg ikke har sett bedre kontroller å bruke til å spille. En endelig dom vil først komme når man får mulighet til å teste kontrollen over en periode. Ikke minutter.

Lenke til kommentar

Siden når har noen likt Dual Shock 3 over 360-kontrolleren? o.O

Må være noen japanere (små hender), eller små barn.

Er ikke rart at folk har forskjellige meninger innenfor dette emnet når man ser hvor mange forskjellige grep mennesker kan finne på å bruke på en slik duppeditt. Så.. Folk må nok tåle at det vil aldri komme en kontroller som tilfredstiller absolutt alle. Jeg med mine passe store hender har alltid foretrekt playstation sin kontroller, som du sier er bare for små asiater hender. Passer vel for meg pågrunn av grepet mitt sikkert. Også har man jo andre ting som tyngde, thumbsticks, skulderknapper m.m hvor jeg foretrekker playstation sin. Kan gå i detaljer på det, men er vel ikke noe poeng vel ?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så alle som spiller PS3 er små barn? :confused:

Jeg for min del er like god på alle kontrollere samt mus/tastatur. Så ser ingen poeng med å finne en favoritt :)

Alle har sine preferanser og det må du vite nå.

Lenke til kommentar

siden første gang jeg spilte på PsX, har det vært en slags forelskelse mellom meg og spaken, den har fått 2 joysticker siden den gang, men den er fortsatt genuint lik som den jeg først rørte.

Lenke til kommentar

Har ikke noen problemer med DS3'en selv, men synes det til stadig vekk har vært dratt fram som en fordel med 360 at kontrolleren er bedre å håndtere enn DS3. At noen drar fra DS3 som en bedre kontroller kan jeg ikke huske å ha lest.

Er du blind vi har jo sagt det i denne tråden flere ganger.

Lenke til kommentar

Har greit store never og kan på ingen måte si at jeg har problemer med DS3-kontrollen.

Det handler jo ikke om man har problemer med DS3 kontrolleren, men hva man foretrekker. Jeg får oftere såre punkter og gnagsår av lengre bruk av DS3 kontrolleren enn jeg har gjort med X360 kontrolleren. Jeg trur det rett og slett er pga man må holde litt hardere i DS3 kontrolleren når den blir brukt flittigt, som f.eks i slossespill og i FIFA (hvis man har en teknisk spillestil).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...