Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kobler du inn NSA i en diskusjon om Kinect? Bare fordi det nettopp var en overvåkningsskandale hos NSA betyr vel ikke at det kan komme en ny en fra Microsoft sin side der de overvåker millioner av Xbox-brukere verden over med video? Eller kanskje du har en eller annen konspirasjonsteori om at Kinect er et nytt overvåkningsmiddel av NSA? Du forvirrer meg.

Det var du som begynne å snakke om overvåking og forsøke å avfeie det. Selvsagt mener jeg ikke kinect er et overvåkningsmiddel av NSA, det er en vill konspirasjonsteori. Ei heller at Microsoft har noe som helst med NSAs overvåking å gjøre, eller at NSA har noe som helst med kinect å gjøre. Men vi vet jo de har sittet med sugerør i Skype f.eks. Det er en realitet så å bare avfeie det som tillitsproblemer er naivt. Men ja, dette er en fullstendig avsporing av tråden:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bra at Microsoft gikk tilbake på restriksjonene. Nå stiller Xbox One seg mer eller mindre likt med PS4, bortsett fra en smule bedre maskinvare i sistnevnte.

Microsoft må virkelig gjøre en bedre jobb med tanke på PR og markedsføring. Det eneste de har markedsført stort er selve skyen, Dette er ikke noe annet enn dedikerte servere, noe som har eksistert i årevis.

Sannheten er at PS4 kan gjøre nøyaktig det samme med Gakai. Eneste forskjellen er at Sony ikke orker å markedsføre noe som ennå er langt fra å kunne bli en realitet. Yoshida har selv sagt at utviklere står fritt til å benytte skytjenesten deres på akkurat samme måte, men at det er veldig begrenset hva en slik tjeneste vil kunne gjøre i dag. Skyen vil neppe forbedre grafikken til spill, selv om Microsoft prøver å fortelle dere annet. Dette er noe som kan brukes til AI på store MMO, og jeg tviler på at mange utviklere blir å benytte seg av dette til andre ting enn rene online-spill og multiplayer.

Etter min mening må Microsoft få hode ut av rumpa og vise oss noe ordentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft må virkelig gjøre en bedre jobb med tanke på PR og markedsføring. Det eneste de har markedsført stort er selve skyen, Dette er ikke noe annet enn dedikerte servere, noe som har eksistert i årevis.

Markedsført stort?

Jeg har nesten ikke fått med meg skyen annet enn noen få minutter på pressekonferanser og "masingen" på dette forumet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er bra at Microsoft gikk tilbake på restriksjonene. Nå stiller Xbox One seg mer eller mindre likt med PS4, bortsett fra en smule bedre maskinvare i sistnevnte.

PS3 er å kraftigere enn 360 er, uten at det har hatt noe særlig effekt. Tror nok det blir det samme med PS4 og One også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...