Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde muligens vært verdt å betalte 15 dollar (!) For et ps2 spill hvis man ikke har det liggende i utgangspunktet. Men at man må betale for en "oppgradert" versjon som egentlig er identisk om man spiller på ps2. Virker ikke som Sony har gjort en stor jobb. Man kan streame, trophies etc. Ting som er veldig enkelt. Dette er tydeligvis helt greitbå betale for så lenge man heter Sony. Jeg kjøpte Vice City i går, så virkelig ingen forskjell på grafikk utenom en litt bedre fps. Dette betalte jeg 15 dollar for, sikkert greit om man elsker Sony men for min del blir det altfor mye penger rett ut vinduet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde muligens vært verdt å betalte 15 dollar (!) For et ps2 spill hvis man ikke har det liggende i utgangspunktet. Men at man må betale for en "oppgradert" versjon som egentlig er identisk om man spiller på ps2. Virker ikke som Sony har gjort en stor jobb. Man kan streame, trophies etc. Ting som er veldig enkelt. Dette er tydeligvis helt greitbå betale for så lenge man heter Sony. Jeg kjøpte Vice City i går, så virkelig ingen forskjell på grafikk utenom en litt bedre fps. Dette betalte jeg 15 dollar for, sikkert greit om man elsker Sony men for min del blir det altfor mye penger rett ut vinduet.

Hva er problemet her egentlig? 15 USD er da helt kurrant for et spill som Vice City. Har du det fra før? Ikke kjøp det!

Ser ikke forskjellen på dette og hva Nintendo driver med på sin virtual console

• Liker 2
Lenke til kommentar

Syns og at Sony kunne gjort dette med PS2-spilla på PS4 mindre kleint. Skjønner dog prisnivået med bakgrunn i at spilla er remastra utgaver og dermed vil koste eit eller anna. For min egen del har eg ikkje noko glede av verken bc på XO eller bc-remaster på PS4 da ingen av di leverer 1080/60.

Lenke til kommentar

Hva er problemet her egentlig? 15 USD er da helt kurrant for et spill som Vice City. Har du det fra før? Ikke kjøp det!

Ser ikke forskjellen på dette og hva Nintendo driver med på sin virtual console

Greit nok, men så vil jeg heller ikke si VC er noe spesiellt godt eksempel til etterfølgelse.

AtW

Lenke til kommentar

Så jævli bra er ikke denne remasteren, virker mer som et par filter som er lagt til. Teknisk så ser det ikke ut til at GTA spillene holder helt stand heller av det lille jeg fikk med meg fra eurogamer sjekken av San Andreas.

Spillene burde ligget rundt 59 kroner eller deromkring for da kunne det vært verdt å kjøpe spill jeg har spilt før. Dark Cloud er interessant uansett for min del siden jeg aldri fikk spilt det på ps2.

Lenke til kommentar

Det tenkte eg ikkje på. Men var vel ikkje mange spill som kjørte i 60fps på PS2?

Vet ikke om det finnes en komplett oversikt over PS2 spill som kjørte 60fps og om noen har "framerate" testet alle 3824 spillene som ble sluppet.

Fra side 5 til 12 finner du en god del PS2 spill @ 60fps: http://www.giantbomb.com/60-fps-on-consoles/3015-3223/games/

To første postene lister opp en god del PS2 spill @ 60fps: http://playstation2.onlineconsoles.com/phpBB2/viewtopic.php?p=22454&sid=ed3c0d0e4f48067a81c0210f3c85736a

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Sony driver med akkurat det samme som Microsoft, tilbyr gamle utdaterte spill som fremdeles lever på hype og nostalgi. Jeg er spent på PSVR, men den blir ikke kjøpt før jeg har fått testet den, noe jeg håpet på få gjort under spillexpo forrige mnd, men i år feilet de hardt, begge selskapene. 

Lenke til kommentar

Nå ble ikke akkurat Kinect noen suksess, men PSVR... Oh. My. God! :o Og betale-for-PS2-games-greia er også latterlig, hva ER det Sony driver med om dagen?!

Vent litt, Dance Central var det ingen som lo av, og Rare sitt partygame var veldig gøy med alko ;)

Hva er galt med å betale noen kroner for et ps2-spill man kanskje ikke har hatt muligheten til å spille enda? Sannsynligvis ville anskaffelsen av det originale spillet på disk kostet deg mer enn 15 dollar. Selv om et spill er gammelt er det ikke verdiløst. Det er heller ikke Sony sin skyld at kronen er ræva om dagen.

Hadde spillene kostet fullpris kunne jeg forstått at folk reagerer.

Sony tilbyr en tjeneste. Dont like it? Don't use it!

Nå har ikke jeg engang PS4, men denne klagingen blir for dum.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sony driver med akkurat det samme som Microsoft, tilbyr gamle utdaterte spill som fremdeles lever på hype og nostalgi. Jeg er spent på PSVR, men den blir ikke kjøpt før jeg har fått testet den, noe jeg håpet på få gjort under spillexpo forrige mnd, men i år feilet de hardt, begge selskapene. 

Forskjellen er at MS ikke tar betalt for det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Forskjellen er at MS ikke tar betalt for det.

Har du ikke spillet så jo. De gir jo ikke bort spill.

Lenke til kommentar

Nå ble ikke akkurat Kinect noen suksess, men PSVR... Oh. My. God! :o Og betale-for-PS2-games-greia er også latterlig, hva ER det Sony driver med om dagen?!

Vent litt, Dance Central var det ingen som lo av, og Rare sitt partygame var veldig gøy med alko ;)

Hva er galt med å betale noen kroner for et ps2-spill man kanskje ikke har hatt muligheten til å spille enda? Sannsynligvis ville anskaffelsen av det originale spillet på disk kostet deg mer enn 15 dollar. Selv om et spill er gammelt er det ikke verdiløst. Det er heller ikke Sony sin skyld at kronen er ræva om dagen.

Hadde spillene kostet fullpris kunne jeg forstått at folk reagerer.

Sony tilbyr en tjeneste. Dont like it? Don't use it!

Nå har ikke jeg engang PS4, men denne klagingen blir for dum.

Man kan da fint diskutere om noe er et bra produkt eller ikke? Alle vet man ikke må kjøpe ting, det gjør ikke slik diskusjon meningsløst. Og 15 dollar er for dyrt for så gamle spill, det er det jeg forventer å betale for et par år gamle spill.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det tenkte eg ikkje på. Men var vel ikkje mange spill som kjørte i 60fps på PS2?

Vet ikke om det finnes en komplett oversikt over PS2 spill som kjørte 60fps og om noen har "framerate" testet alle 3824 spillene som ble sluppet.

Fra side 5 til 12 finner du en god del PS2 spill @ 60fps: http://www.giantbomb.com/60-fps-on-consoles/3015-3223/games/

To første postene lister opp en god del PS2 spill @ 60fps: http://playstation2.onlineconsoles.com/phpBB2/viewtopic.php?p=22454&sid=ed3c0d0e4f48067a81c0210f3c85736a

Takker! :)

Ingen tvil om at oppjusteringa av PS2-spill til 1080p er verdt opplevelsen. Og dukker nokre av spilla som kjørte i 60fps og opp på PS4 med 1080p/60fps kan det fort bli verdt å kjøpe for min del. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...