Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Battlefield 4 og Hardline var vel ganske lav på XBO også? (multiplayer)

Synd for dem som spiller på XBO. 720p er for dårlig idag altså...900p er ikke optimalt det heller :( Men bedre en alternativet selvf...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Battlefront ser veldig pent ut teknisk, og med 60fps ser det ut til at utviklerene enda ikke kan trylle med den bedritne hardwaren til konsollene. Dessverre.

Nå har jeg ikke spillt selv, men bilder og film har i hvertfall imponert meg så langt.

Lenke til kommentar

Battlefield 4 og Hardline var vel ganske lav på XBO også? (multiplayer)

Synd for dem som spiller på XBO. 720p er for dårlig idag altså...900p er ikke optimalt det heller :( Men bedre en alternativet selvf...

Både BF4 og Hardline var 900/720, så det er ingen overraskelse.

Lenke til kommentar

Haha, bare 900p på PS4... :p 

Vil nok streame dette i 1080p til xboxen ja. :)

Du anser XBO versjonen av spillet så dårlig at du heller vil spille spillet på en PC med andre ord. Ikke akkurat det argumentet jeg regnet med fra en Xbox fan som deg. Jeg kan jo anbefale NVIDIA sin nye streaming sak. Så kan du selge din XBO. Men den er kanskje kjekk å ha for Halo og Forza?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du anser XBO versjonen av spillet så dårlig at du heller vil spille spillet på en PC med andre ord. Ikke akkurat det argumentet jeg regnet med fra en Xbox fan som deg. Jeg kan jo anbefale NVIDIA sin nye streaming sak. Så kan du selge din XBO. Men den er kanskje kjekk å ha for Halo og Forza?

Hva snakker du om? Hvis man kan streame så får man også poengene på gamercardet, alt integrert. Spiller det på tv-n gjennom xboxen såklart. Desverre vil nok ikke PS4-eiere få anledning til å spille Battlefront i 1080p gjennom konsoll og sanke trophies. :wee:  

Halo og Forza er begge i 1080p 60fps, så ja, nydelige de spilla, kunne ikke vært uten de.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, viser hva jeg har sagt hele tiden med at du ikke klarer eller vil se forskjellene. Men spill det på PC om du vil. Men da er ikke PS4 vs XBO tråden plassen å diskutere.

Men du skjønner vel ikke et ord av dette heller... :D

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, regner med at du kommer til å bruke en funksjon som ikke eksisterer enda.

Hva snakker du om? Hvis man kan streame så får man også poengene på gamercardet, alt integrert. Spiller det på tv-n gjennom xboxen såklart. Desverre vil nok ikke PS4-eiere få anledning til å spille Battlefront i 1080p gjennom konsoll og sanke trophies. :wee:

Utrolig hvor mye du vet om en funksjon som er på planleggingsstadiet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Halo og Forza er begge i 1080p 60fps, så ja, nydelige de spilla, kunne ikke vært uten de.

Hvordan kan et pc spill som i utgangspunktet ikke har archivments plutselig få det bare fordi det blir streamet til enheten din? Poenget med en streaming er at du prosjekterer (i mangel av et bedre ord) et bilde fra en enhet til en annen og så sender kontrollsignaler tilbake til originalenheten for neste bilde. Xbox'en kommer ikke til å legge til archivements eller lignende til spillet du streamer da den ikke vet hvilket spill du spiller.

Og ang. Halo 5 og oppløsning, denne er dynamisk, eneste som skal være sikret er 60fps'en http://www.polygon.com/2015/9/15/9329901/halo-5-resolution-progressive-60fps-1080pang. 1080p@60 på forza så er jo ikke dette noe problem da det for det første er et only on spill, og for det andre er et bilspill.  

Lenke til kommentar

Han får vel heller ikke spilt med noen på vennelisten sin på Xbox one heller? Og Battlefront er jo primært bygd for online funksjonalitet... Det er i hvertfall for meg mer viktig enn noen bedritne throphies eller e-penis Gamerscore. Da får det heller våge seg at det kun er 900p, men fortsatt bedre enn One da.

Men skylappene selges vel rimelig om dagen?

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir som å reise til Avforum på Blu-ray seksjonen og proklamere at en har den beste blu-ray spilleren og at den heter Netflix.

Om en ikke skjønner hvorfor det er feil så er en såpass teknisk uinformert at en burde enten lese seg opp eller rett og slett holde kjeft.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du har tatt til fornuft og skjønner at PC gir en bedre opplevelse enn Xbone?

AtW

Bedre opplevelse mtp grafikk, har jeg vel aldri benektet når det kommer til multiplatts. Om Microsoft lanserer en tjeneste som gjør at det blir en interaksjon mellom streamingen og xbox-communityet, så blir det en xbox-opplevelse. Og det tror jeg Microsoft klarer, jobber med planene. Dette frykter ps-baiserne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...