Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt opp slik som det der er det ikke rart aksjekursen til Microsoft droppet etter lanseringen.. Jeg ble i tvil selv og lurer på om ikke jeg skal velge ps4 i stedet..

Nå er den satt opp kun for å vise fordelene PS4 har fremfor Xbox One. Ikke akkurat en objektiv variant. Hille hadde en som beskrev begge mye bedre.

Lenke til kommentar

Tror mye står og faller på Kinect. Som sagt før, om de klarer å utnytte det til det fulle tror jeg microsoft vil kunne parkere Sony i løpet av generasjonen. Om kinect kun blir en artig veivegreie for barn uten mer enn småting i vanlige spill, så har Sony ett veldig stort overtak med tanke på bedre maskinvare og lavere pris.

Hittil heller jeg mot Playstation, men må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hva de kan gjøre med Kinect.

Lenke til kommentar

Tror mye står og faller på Kinect. Som sagt før, om de klarer å utnytte det til det fulle tror jeg microsoft vil kunne parkere Sony i løpet av generasjonen. Om kinect kun blir en artig veivegreie for barn uten mer enn småting i vanlige spill, så har Sony ett veldig stort overtak med tanke på bedre maskinvare og lavere pris.

Hittil heller jeg mot Playstation, men må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hva de kan gjøre med Kinect.

De gjorde ikke så veldig mye med Kinect til X360 da. Har de i det hele tatt annonsert hva de kan bruke Kinect til (bortsett fra å bruke stemmen til å navigere menyen)?

Lenke til kommentar

Haris @EvilFiek

@notwen would the original family share have had only offered time-limited access to games for family members?

Marc Whitten @notwen

@EvilFiek No, that would be silly. Don't believe everything you read online!

--------------------------------

Larry Hryb

@majornelson

Working on the Xbox team flipping switches since 2003 & Tweeting since 2006.

Married to @thehappygirl http://mjr.mn/15CPxjn

Hahah

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De gjorde ikke så veldig mye med Kinect til X360 da. Har de i det hele tatt annonsert hva de kan bruke Kinect til (bortsett fra å bruke stemmen til å navigere menyen)?

Nei er derfor jeg stiller meg tvilende. Samtidig satser de åpenbart ganske mye på Kinect denne generasjonen, i og meg at det er obligatorisk, og jeg regner med vi får se det brukt mer. Tror dog det vil ta tid før det blir gitt ut noe som faktisk er verdt investeringen.

Det er i allefall noe nytt med stort potensial, håper det blir utnyttet.

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, brukt 100+ timer på gt5 og 400+ på forza3/4

Er noe med mengden av bodykits/tuning-muligheter/decalmuligheter som gjør at jeg liker forza desidert best.

Bruker selv bortimot like mye tid på bygging av biler/fiksing av decaler/utvendig trim og fintuning for å få dem til å funke bra til det jeg bygger dem til (grip/drift/drag) på dette må gt5 se seg knust, sorry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...