Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er hvorfor jeg tror det er konsolleksklusivt til PS4:

Jeg mener Yoshinori Ono sa her at han ikke fikk penger til å lage et nytt Street Fighter. Kilde

Sony har så gått inn med egne penger for å finansiere utviklingen selv. Derav konsolleksklusiviteten.

Synes det er ganske viktig å få det der på det tørre. Å finansiere for utviklingen er jo langt mer etisk akseptabelt enn å betale for at spille ikke skal komme ut på andre plattformer. Litt rart at ikke Sony/Capcom sier dette rett ut.

Lenke til kommentar

Eneste gang jeg kommer til å savne spill på plater er når jeg skal selge konsollen.

Har en 25 spill digitalt så får en vel ikke gjort noe med disse, og en får kun igjen penger for konsollen ved salg.

Har en konsoll og 25 spill på plate så får en igjen langt mer ved salg.

Tenk, hadde MS fått implementert slik de ville (Ja, med DMR) så hadde du kunne gjort dette! Solgt/kjøpt 2nd hand spill digitalt!

Så er faktisk oss som er skylden for at det ikke er her ennå! Ikke Sony/MS. Sutring og klaging fører av og til ikke der vi vil.

Men når det er sagt, er jeg noe overbevist over om at vi vil kunne selge/kjøpe alle våre digitale spill (kanskje apps) i løpet av denne konsoll generasjonen.

Tenk neste år, når Windows 10 blir sluppet og MS har sagt de vil integrere alle sine plattformer. Lov å håpe hvert fall :)

Lenke til kommentar

Eneste gang jeg kommer til å savne spill på plater er når jeg skal selge konsollen.

Har en 25 spill digitalt så får en vel ikke gjort noe med disse, og en får kun igjen penger for konsollen ved salg.

Tenk, hadde MS fått implementert slik de ville (Ja, med DMR) så hadde du kunne gjort dette! Solgt/kjøpt 2nd hand spill digitalt!

Så er faktisk oss som er skylden for at det ikke er her ennå! Ikke Sony/MS. Sutring og klaging fører av og til ikke der vi vil.

Men når det er sagt, er jeg noe overbevist over om at vi vil kunne selge/kjøpe alle våre digitale spill (kanskje apps) i løpet av denne konsoll generasjonen.

Tenk neste år, når Windows 10 blir sluppet og MS har sagt de vil integrere alle sine plattformer. Lov å håpe hvert fall :)

Ble det noensinne bekreftet? Mener å huske at den typen rykter fikk fart etter at snuoperasjonen var et faktum men godt mulig jeg husker feil?

Lenke til kommentar

Ble det noensinne bekreftet? Mener å huske at den typen rykter fikk fart etter at snuoperasjonen var et faktum men godt mulig jeg husker feil?

Mener jeg leste det for litt siden, men skal ikke si 100% det er fakta. Uansett, nå er jo det saga blått likevel!

For min del hadde det vært genialt, er alltid online, og drasser ikke med meg konsoller rundt omkring. Men skjønner jo gutta/jentene som drasser det med på hytta i løpet av påskeferien som bare vil game offline.

Lenke til kommentar

Aner eg en liten finger til Sony som sikret seg Street Fighter ? :p

Jeg ser ikke hvorfor det, fordi Phil Spencer sa at Tomb Raider ville bli published av Microsoft i sommer.

“Right now we have a relationship with Square and Crystal on publishing the game"

Fra august: http://www.kotaku.co.uk/2014/08/13/xboxs-phil-spencer-responds-tomb-raider-exclusivity-questions

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Forskjellen da og nå er at MS fikk rettigheter på spillet i første omgang. Og at spillet skulle komme til andre plattformer senere. Men nå er MS utgiver for spillet og da forandrer ting seg.

Da kan dem uten problem velge å ikke gi ut spillet til fks PS4.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...