Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner å bli mye flisespikkeri her. PS4 er vel så godt som samme størrelsen som X1 - kinecten må ikke stå oppå boxen.

Kan vi ikke bare være enige om at prisen er relativt lik? Med tanke på at du får med kinect til X1. Og ikke one-eye-wtf til PS4, det koster 50 euro i tillegg.

PS4 gjør som vanlig og gjemmer utgifter bak såkalt "ekstrautstyr", jævligste med PS3 var den sykt korte ladekabelen, men HEY, 2 mnd etter release kom det en "NY" kabel som var en del lengre.

Alle vi som har hatt begge konsollene kan vel også være enige at Xbox live er bedre enn PSN, og de klarer å holde all informasjonen din relativt skjult for hackere!

Håndkontrollen kan vel man også si at xbox vinner, etter at Sony byttet ut den gode PS2 kontrollen for den idiotiske PS3 kontrollen..

Dere som valgte å spille mye spill der man bruker R2 og L2 mye vet godt hva jeg snakker om. Fingeren ender i vinkel, velkommen fingerledds-arthrose!

Lenke til kommentar

Ser ikke helt va xbox one gir meg kontra pc'en min. Ms kommer til å gjøre spillene windows 8 og xbox one exclusive så det får foreløpig holde.

Blir sikkert noen spill jeg går glipp av, men tiden strekker uansett ikke til.

Veldig avsporing, å si at alle One-spillene blir gjort om til Windows 8. Nå har ikke det skjedd akkurat så mye denne generasjonen. Dette innlegget lukter fanboy.

Lenke til kommentar

Veldig avsporing, å si at alle One-spillene blir gjort om til Windows 8. Nå har ikke det skjedd akkurat så mye denne generasjonen. Dette innlegget lukter fanboy.

Titanfall er jo tydeligvis ekslusivt til xbox 180 og windows 8.

Jada, innlegget var kanskje noget baitfish. Men spørsmålet er legitimt uansett. Om man har en bra spillpc og ps4. Hva får man mer om man kjøper xbox one? Er det verdt det?

Hadde egentlig avskrevet sony og ps4 før den ble lansert, fordi jeg regnet med at de kom til å drite på draget og at ms kom til å dra fra så det holdt. Nå ble det jo omvendt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja hadde i såfall vært til stuen, men samtidig så ser man jo bortimot ikke på tv lengre. Streamingtjenester etc tar mer og mer over, og fruen bruker pvr til å ta opp det hun skal se. Tror ikke hun hadde vært særlig glad for å få opp xbox live meldinger, invites osv.

Blant oss på forumet så tror jeg ikke jeg er alene om å ha denne meningen når det kommer til tv funksjonen til xbox one. Er jeg?

Og samtidig så kan jo ikke xbox one fungere som en dekoder.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...