Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart når vi skrev det samme som deg så ble alle inleggene fjernet i dag.

Ikke se på meg, jeg kan ikke slette innlegg. Var vel en moderator innom og fjernet det da. Om du rapporterer mine innlegg kan det godt være de også forsvinner. Det er ingen her som konspirerer mot deg som bruker, om du tror det. Du kan jo prøve rapportknappen på innlegg du selv mener er OT eller på andre måter ikke passende og se selv.

Hva med å "gjøre en innsats for å holde kvaliteten på forumet oppe" i stedet for herr veileder.

Beklager at jeg ikke er perfekt hele tiden. Jeg er ikke et like godt menneske som admin. Som jeg pleier å si, selv om det nå er meg selv jeg snakker om, rapporter :)

Nei, nå skal jeg spille The Last of Us. Nok forum på en dag kjenner jeg. Sorry for distraksjonen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Oi, 300 kroner mer. Det gjør at man ender opp på gata, må selge leiligheten til 2.5 millioner.

Han spurte om forskjellene, og de fikk han.

- PS4 er mindre.

- PS4 er billigere.

- PS4 er kraftigere.

- PS4 må ikke ha kamera tilkoblet til enhver tid.

- PS4 gjemmer ikke online-applikasjoner bak betalingsveggen.

- Xbox One har muligens bedre håndkontroll. Smak og behag.

- Xbox One har Kinect (for de som liker det).

- Xbox One har bedre TV-funksjoner.

Og ellers kommer det an på hvilke spill man liker. Liker man spillene bedre på Xbox One til tross for dette, kjøp Xbox One. Uansett om jeg høres ut som en PS4 fanboy, så er jeg ikke det. Alt ovenfor er ren sannhet. Jeg vurderer selv Xbox One etter at de fjernet restriksjonene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mener de viste hvordan man kunne gå inn på venner å se hva de spiller, om de tillot det. Uansett burde det være grei skuring med tanke på at de kjøpte opp gakai.

Ps4 har et partner skap med Ustream (streaming side) Så når du spiller på Ps4 kan du koble deg inn på Ustream via Ps4 og streame live

Endret av Zennien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...