Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Mon tro om MS kommer til å endre på specsene sine siden de nå ikke har clouden tilgjengelig?

Er jo faktisk en mulighet for det, for 1.2 Terraflops vs 1.8 terraflops er mye. Husk nå er det ikke cell vs powerpc etc etc, her er det samme grafikkchippen, samme cpuen men bare bedre specs på PS4 sin. Spennende hvordan GDDR5 vs DDR3+edram vil påvirke den faktiske ytelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mon tro om MS kommer til å endre på specsene sine siden de nå ikke har clouden tilgjengelig?

Er jo faktisk en mulighet for det, for 1.2 Terraflops vs 1.8 terraflops er mye. Husk nå er det ikke cell vs powerpc etc etc, her er det samme grafikkchippen, samme cpuen men bare bedre specs på PS4 sin. Spennende hvordan GDDR5 vs DDR3+edram vil påvirke den faktiske ytelsen.

Dem kommer fortsatt til å ha cloud teknologien, spill som støtter dette vil kreve at du har kontinuerlig internett forbindelse for at det skal virke.

Står noe kort om et her.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette må vel være tidenes E3 og lansering av konsoller...for en berg å dalbane! Nå kan folk velge konsoll utifra spill dem ønsker og ikke pga restriksjoner dem ikke likte.

Dette er en vinn vinn dag for alle :)

Så sant som det er sagt LarZen! :w00t:

Nå ble jeg faktisk fristet til å legge inn en bestilling på begge konsollene her og nå, men har fremdeles lyst å vente på bundles også. :hm:

Lenke til kommentar

De kan nok ikke forandre specsene, det vil sette konsollen tilbake med både måneder og år. Men nå er konsollkrigen gjevnere enn noen gang. Digg.

Ikke for å være irriterende pirkete, men jeg anser den egentlig ikke som "i gang" enda. Vi sitter i propagandafasen nå hvor begge sider prøver å se best mulig ut - og den ene har vært flinkere enn den andre hittil uten tvil. Men frem til maskinene faktisk kommer ut til salg og de begynner å dukke opp i de tusen hjem anser jeg den ikke som skikkelig i gang. Vi vil ikke se spill og priskampanjer før etter konsollene er i salg, og det er ofte det som avgjør hvordan julesesongen går og dermed også legger mye av grunnlaget videre. Om Microsoft skulle vise seg å ha noen særs gode tilbud rundt juletider er det ikke umulig at de tjener noen ekstra salg fra foreldre og dermed bygger opp mer momentum.

Men dette blir bare synsing :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis jeg har sett riktig ,blir det ca. 4000 for Xbox-One , ca 3500 for PS4 ?

Synes det er kjempenyheter , og greie priser, over 4000 og nærmere 5 ville jeg ikke betalt for en konsoll (med mindre de -virkelig- hadde gått "overboard" og trødd inn de beste/dyreste komponentene som er å oppdrive i PC-bygge-verdenene (tror ikke jeg hadde klart å holde mev vekke da, uansett pris)

Blir med Xbox One som med PS4 , ekslusivene som interesserer ene og andre vegen,

Lenke til kommentar

Jeg nakket ikke om å forandre specs altså, bare "konsollkrigen".

Ah, da var det jeg som misforsto.

Men jo, den starter så fort de avslører konsollene. De må tross alt overbevise kundene om at de skal kjøpe deres produkt. Og de som sverger til merket over alt annet står bak som noen roboter.

Lenke til kommentar

De har ikke tid til å endre på maskinvaren dersom de ønsker å lansere Xbone i år.

Det eneste vi kan håpe på er at de er litt mer fremtidsrettede når de setter seg ned for å designe "Xbox 4".

Lenke til kommentar

Den har HDMI-in blant annet. Du kan koble til utstyr i Xboxen. I tillegg har twitch blitt tatt i bruk og det samme gjelder opptak av spill. Nå ble mye av det "nye" fjernet ettersom Microsoft ga etter for restriksjonene. Så Xbox One blir mer lik Xbox 360 den også med unntak av enkelte ting, og i tillegg bedre maskinvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...