Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

60 fps er en luksus som konsoll spillere burde bare sakte men sikkert avfeie. Jo lengre vi kommer ut i XBO/PS4 sin syklus jo mindre er sjansen for 60fps spill. Eye candy har alltid blitt prioritert og vil bli prioritert da disse konsollene er for svake.

Det er kompromisset vi må ta for å spille på konsoll dessverre.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg vil klandre verken Sony eller PlayStation 4, men gud bedre for en farse FIFA'15 lanseringen har vært på PlayStation 4... Jeg valgte å gå for PlayStation fremfor Xbox på FIFA for førstegang i hele mitt liv, og jeg har hatt FIFA hvert år så langt jeg kan huske. Jeg valgte Xbox 360 på grunn av bedre håndkontroller, noe bedre ytelse og mye bedre nettverksfunksjonalitet. Nå valgte jeg PlayStation 4 på grunn av teoretisk noe høyere ytelse og framerate, men hva hjelper det når spillet er så til de grader ødelagt om du har nettverk og er logget inn med din EA konto på PlayStation 4? Bare det å navigere menyene hakker i øst og vest, og det å spille kamper kan man bare drite i...

Fikk heldigvis byttet spillet fra PlayStation 4 til Xbox One og der fungerer alt som gull! Men dette er jo helt horribelt dårlig av EA Sports, det å kunne lansere et så gigantisk spill som FIFA'15 med så radikale problemer på PlayStation 4 er fullstendig katastrofe. Og dette må jo Sony og PlayStation 4 tape noe voldsomt ansikt på i og med at problematikken tilsynelatende ikke eksisterer på Xbox One..

Lenke til kommentar

Ikke at jeg vil klandre verken Sony eller PlayStation 4, men gud bedre for en farse FIFA'15 lanseringen har vært på PlayStation 4... Jeg valgte å gå for PlayStation fremfor Xbox på FIFA for førstegang i hele mitt liv, og jeg har hatt FIFA hvert år så langt jeg kan huske. Jeg valgte Xbox 360 på grunn av bedre håndkontroller, noe bedre ytelse og mye bedre nettverksfunksjonalitet. Nå valgte jeg PlayStation 4 på grunn av teoretisk noe høyere ytelse og framerate, men hva hjelper det når spillet er så til de grader ødelagt om du har nettverk og er logget inn med din EA konto på PlayStation 4? Bare det å navigere menyene hakker i øst og vest, og det å spille kamper kan man bare drite i...

Fikk heldigvis byttet spillet fra PlayStation 4 til Xbox One og der fungerer alt som gull! Men dette er jo helt horribelt dårlig av EA Sports, det å kunne lansere et så gigantisk spill som FIFA'15 med så radikale problemer på PlayStation 4 er fullstendig katastrofe. Og dette må jo Sony og PlayStation 4 tape noe voldsomt ansikt på i og med at problematikken tilsynelatende ikke eksisterer på Xbox One..

Funket med engang hos meg. Så ser ikke hvorfor det skjedde deg. Muffins.

Viss EA bruker EA access slik at man får bedre ytelse/visuelle på X1 når PS4 er kraftigere på papiret, så er FIFA 15 mitt siste spill fra EA denne generasjonen.

Kjenner jeg gleder meg til neste fredag. Da kommer Shadow Of Mordor ut. Senere i oktober kommer det spillet jeg har sett nesten mest til og det er Lords Of The Fallen.

http://www.bethblog.com/2014/09/25/gone-gold/

The Evil Within kommer!

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Noen som vet om middle-earth: shadow of mordor også går i 60fps 1080p på xboxone? Gjør det på ps4 ihvertfall.

Mtp. De har bekreftet 1080p på PS4 og ikke ønsker å kommentere på xbox one oppløsningen så tipper jeg at det ikke kommer til å kjøre det.

Min gjetning ut fra tidligere spill så kjører det nok på 900p.

De bekrefter halvveis 1080p @ 60fps på PS4.

http://www.product-reviews.net/2014/07/10/shadow-of-mordor-ps4-vs-xbox-one-for-1080p-60fps/

Men mtp. At test er ute så kan det jo hende noen gjør en sammenlikning snart.

Blir uansett PS4 utgaven på meg pga. Bedre hardware uansett.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

http://www.polygon.com/2014/9/26/6254177/middle-earth-shadow-of-mordor-review-lord-of-the-rings-ps4-xbox-one

Wow! :new_woot:

Og jeg som har hatt det fryktelig mye stas med "middelmodige" Ringenes Herre spill... Dette må jo bli bra!

Gode gud som jeg gleder meg til dette spillet nå! Hadde store forhåpninger til det, og etter å ha lest denne anmeldelsen ser det ut som de oppfyller alt! 30. september kan virkelig ikke komme fort nok! :D

Litt travelt at Forza Horizon kommer ut samtidig, men tror nok SHadow of Mordor blir prioritert først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...