Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Nå må du ikke ødelegge LarZens vinkling, ellers vil han komme med at noen neppe kan ta deg seriøst. :p

Leflus har et meget godt poeng og ordlegger seg på en måte slik at han ikke fremstår som en fanatiker over et merke men som en som har interesse for spill uavhengig over hvilke navn som står på disse plast boksene.

Hvem fremstår som fanatiker og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, må si jeg gleder meg til å spille det igjen. Solgte Ps3'en så det er lenge siden sist jeg spilte det. Følte jeg heller skulle vente på den skikkelige GTA 5 :D

endte selv opp med å bare fullføre spillet en gang på ps3 i håp om att spillet kom til ps4, så jeg er klar som ett egg for dette :thumbup:

Lenke til kommentar

Du. Hvem vet hvorfor. Enten synes du det er morsomt å trolle, eller så har du investert alle sparepengene i MS aksjer eller så er klin kokos :p

Ok, altså ingen grunn. Må få lov til å si min mening om spillene selv om det (sannsynligvis) sårer enkelte her inne, virker det som... :p

Lenke til kommentar

Du. Hvem vet hvorfor. Enten synes du det er morsomt å trolle, eller så har du investert alle sparepengene i MS aksjer eller så er klin kokos :p

Ok, altså ingen grunn. Må få lov til å si min mening om spillene selv om det (sannsynligvis) sårer enkelte her inne, virker det som... :p

Du sårer ingen, men du får folk til å stusse veldig. Argumentene dine er stort sett veldig rare hele veien.

Lenke til kommentar

Du sårer ingen, men du får folk til å stusse veldig. Argumentene dine er stort sett veldig rare hele veien.

Jepp, liker man ikke Sonys spill, så må man stusse veldig, mhm. Argumentene dine er rare...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, liker man ikke Sonys spill, så må man stusse veldig, mhm. Argumentene dine er rare...

Det er helt ok å ikke like Sonys spill. Man lurer heller vel mer på hvorfor du ikke gjør dette, spesielt siden du er så vanvittig konsekvent på det. Uansett hva Sony gjør, og uansett hva Microsoft gjør, så virker du helt urokkelig angående hva som er best. Å snakke konsoll med deg er som å diskutere religion med en fundamentalist. Uansett hva man viser til, lander man på samme konklusjon.

Du avfeier salgstall både når det gjelder konsoll og spill, intersubjektiv kvalitet på titler, variasjon innad i titler, tilgjengelighet som irrelevant, du bruker spin-definisjoner for å støtte opp om ditt favorittfirma (senest i går ville du ha "konsollekslusiv" fremfor "tilgjengelig på X og PC", selv om sistenevnte er helt uten tvil et mer beskrivende begrep), og du kommer stadig med rasistiske kommentarer om japanere. Det er rett og slett umulig å finne ut hva som skal til for at du skal skifte mening, og da er det nærliggende å tro at du ikke er i stand til å skifte mening, uansett hvilke beviser eller argumenter du konfronteres med. Det har nå gått så langt at du har blitt beryktet for det.

Hvorfor er det så viktig for deg at jeg skifter mening? Du avslører deg selv nå, samt det jeg tror deles av flere, at man MÅ like Sony og deres spill. Man må kjempe helt til alle liker Sony, ikke sant? *Nåde deg om du ikke deler samme oppfatning som meg* Du høres mer ut som en fundamentalist enn meg.

Jeg har ikke avfeid salgstall. Og, tilgjengelighet som irrelevant? Javel?

Hvordan kan du trekke en rød tråd mellom det at titler regnes som eksklusive, med å "støtte opp om "mitt" favoritt-firma?? :rofl:Da vi diskuterte det igår tok jo du med PS4 i eksempelet ditt, så da mener du vel jeg støttet opp om Sony fordi jeg mente spillet kunne regnes som eksklusivt til PS4 da det bare kom til PS4 og PC?

Jeg kjøper ikke en konsoll utifra bevis/argumenter... zzz... kanskje du gjør det. Jeg ser faktisk på spillene som er tilgjengelig og som vil bli tilgjengelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste jeg lurer på er hva sony har gjort mot deg siden du hater både konsollen, de som lager den og i tillegg til alt sony får av spill? (men tror aldri noen av oss får noen forståelige svar på dette siden du unngår å svare på dette hver gang)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså når man ønsker at Sony skal gå dukken, med PS og det hele slik at markedet består av en stor aktør...

Ja nei de sier jo sitt i grunn.

hehe du har jo ett godt poeng der, men er dog uforståelig i mine øyner att noen ønsker dette, men men ikke alt her i verden vi skal forstå tydeligvis :tease:

Lenke til kommentar

Uansett hvilken maskin man mener er best, tror jeg de fleste Xbox- og Playstationfanatikerne er enige om at det foreløpig ikke eksistere gode nok spill som rettferdiggjør et kjøp.

Playstation 4 har grovt sett ett skikkelig godt spill: The Last of Us. Et spill man kunne spille på PS3. Ellers ser jeg ingen spill som frister noe særlig. Jeg ser videre at mange gleder seg til GTA 5, også et spill de fleste allerede har spilt.

Min konklusjon: Lanseringen av next gen ble et antiklimaks. Det hadde i mine øyne ikke gjort noe om Playstation og Xbox hadde blitt lansert høsten 2014. "Reveal-eventen" kunne godt å vært i februar 2013. Da ville utviklerne hatt mer tid til å lage spill, fremfor å pusse opp PS3-spill. Sony og Microsoft kunne også brukt tid på å utvikle egne spill som var klare til launch.

I mellomtiden sitter jeg på gjerdet et år til. Da har det forhåpentligvis kommet et par spill verdt å kjøpe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er agent 47 aka Microsoft fan *host* *boy* skrevet et nytt kapittel i bloggen sin. Helt patetisk at noe sånt ikke blir slettet.

Det viser jo bare hva diskusjon.no står for, det er nemlig at det er sider man ikke må tilhøre i som for eks Sony. Liker man Sony, er man dømt.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Nå er agent 47 aka Microsoft fan *host* *boy* skrevet et nytt kapittel i bloggen sin. Helt patetisk at noe sånt ikke blir slettet.

Det viser jo bare hva diskusjon.no står for, det er nemlig at det er sider man ikke må tilhøre i som for eks Sony. Liker man Sony, er man dømt.

Konspirasjonsteorier ftw!

Lenke til kommentar

Uansett hvilken maskin man mener er best, tror jeg de fleste Xbox- og Playstationfanatikerne er enige om at det foreløpig ikke eksistere gode nok spill som rettferdiggjør et kjøp.

Playstation 4 har grovt sett ett skikkelig godt spill: The Last of Us. Et spill man kunne spille på PS3. Ellers ser jeg ingen spill som frister noe særlig. Jeg ser videre at mange gleder seg til GTA 5, også et spill de fleste allerede har spilt.

Min konklusjon: Lanseringen av next gen ble et antiklimaks. Det hadde i mine øyne ikke gjort noe om Playstation og Xbox hadde blitt lansert høsten 2014. "Reveal-eventen" kunne godt å vært i februar 2013. Da ville utviklerne hatt mer tid til å lage spill, fremfor å pusse opp PS3-spill. Sony og Microsoft kunne også brukt tid på å utvikle egne spill som var klare til launch.

I mellomtiden sitter jeg på gjerdet et år til. Da har det forhåpentligvis kommet et par spill verdt å kjøpe.

Enig i dette. Next gen mangler virkelig det store next gen spillet. Titanfall var ikke helt der føler jeg. Spennende å se om det blir store forskjellen på forrige og denne generasjonen. For akkurat nå bruker jeg 360 mer enn one.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...