Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Vel, jeg tipper at Xbox folka hadde blitt rimelig sur hvis neste Call of duty kun kom til PS4.

Nå har jeg en Xbox 1 og kan spille neste Tomb Raider, men jeg sliter med å se andre årsaker til at det blir Xbox only enn at MS har lagt en stor sum penger på bordet.

Tomb Raider har en lang historie på playstation og jeg skjønner godt at både de og PC folka syns dette er irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hva folkene bak TR tenker heller. Greit nok at de får penger, men er det ikke bedre å selge flere kopier slik at spillet kan bli kjøpt av flest mulig. Må vel være bedre for utvikler å se at spillet er en hit.

Mulig MS har gjort slik de gjorde med Titanfall også. De har jobbet skittent under denne generasjonen for å prøve å kjøpe seg til flere kunder. Ikke akkurat lykkes.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tipper at Xbox folka hadde blitt rimelig sur hvis neste Call of duty kun kom til PS4.

Nå har jeg en Xbox 1 og kan spille neste Tomb Raider, men jeg sliter med å se andre årsaker til at det blir Xbox only enn at MS har lagt en stor sum penger på bordet.

Tomb Raider har en lang historie på playstation og jeg skjønner godt at både de og PC folka syns dette er irriterende.

Tror mange sony fans hadde blitt sur også. Det må da være viktigere å bruke penger internt på å utvikle nye spill enn å kaste dem på 3. party.

Lenke til kommentar

Jeg tror Microsoft hadde vært bedre tjent på å gjøre et spill som Call of Duty eksklusivt til Xbox. Tomb Raider er du ferdig med på 10-12 timer, og flerspillerdelen er ubrukelig. Call of Duty bruker folk hundrevis av timer på.

Sant... Eller tatt pengene og gitt til en god utvikler og fått til et nytt og interessant spill som inkorporerte kinect på en god måte slik at flere kanskje hadde vært mer interessert i xbox one.... Men det er vel bare ønsketenkning :-P evt. Et spill uten kinect hadde funket og. Bare noe nytt...

Lenke til kommentar

"Han vil imidlertid ikke si noe om hvor lang perioden er for, og påpeker at det er utgiveren og utvikleren som bestemmer om spillet vil komme til andre plattformer etter eksklusivitetsperioden."

Med andre ord, spillet kommer på PC og PS4, de vil ikke gå glipp av de pengene om de kan unngå det...

Lenke til kommentar

Gud..må være en stor Sony fanboy som har laget den xbox one videoen.. eller var virkelig det så lite innhold på ms sin konferanse...halo,fifa,quantum break, COD, halo channel...og en liten løgn/PR utsagn.

Er Xbox som har laget den...dem hadde ikke mer å vise dessverre.

Lenke til kommentar

Gud..må være en stor Sony fanboy som har laget den xbox one videoen.. eller var virkelig det så lite innhold på ms sin konferanse...halo,fifa,quantum break, COD, halo channel...og en liten løgn/PR utsagn.

Bra sagt, spesielt når Microsoft selv har laget den :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, slik jeg ser det så er ikke XBO og PS4 i samme divisjon lenger overhode. Det er totalt utklassing og ydmykelse.

Utviklere flokker seg til PS4 og det er kanskje ikke så rart når det er 10 millioner solgte maskiner ute i sirkulasjon og XBO selger så dårlig at dem ikke vil gå ut med tall engang....

Men hardware kraft og solgte maskiner er egentlig ikke spesielt interessant for min del. Hva som er ineresant er spill som er til systemet. Og bare av hva som ble vist på Gamescom så ser en et helt annet bilde en hva som er på vei til XBO.

XBO er totalt overkjørt av PS4....ganske så dramatisk for Microsoft dette.

Endret av LarZen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...