Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Ryse 2 kan dukke opp på PS4 ?

http://www.worldsfactory.net/2014/08/08/ryse-2-could-release-ps4-says-yerli

Ja jeg likte faktisk Ryse langt bedre enn forventet, nå skal det sies at jeg kjøpte det for 230 tror jeg det var på tilbyd på Marketplace. Så jeg håper definitivt på en etterfølger, og PS4 med kraftigere hardware kunne absolutt ha vært å foretrekke.

"As a launch title the trouble comes from the fact that there are – there are NDA-related materials I can’t talk about – but the platform is being built at the same time we are building the game.

So, was it challenging? Definitely Ryse was one of the most challenging I have been involved in. And I have been involved from Far Cry forwards. It was a very tight development and definitely had its troubles. But are looking back at is a proud achievement.

Ryse was maybe not the best rated game, but what we achieved for launch was a great foundation for us to build up. I know there are a lot of gamers who are contacting me through different channels who want to see Ryse 2. There is a lot of positive feedback. We’re considering it.

We have a good relationship with Microsoft. We are constantly looking at what we can do together. We are not 100 per cent happy with Xbox One sales right now. So we want to wait till the current gen and next gen catches up. For Ryse 2, we aren’t saying it’s cancelled. It’s our IP. It just has to wait for the right timing. And the right timing means higher installed base across next-gen.

We can do whatever we want with it with whoever we want."

- Cevat Yerli

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryse 2 kan dukke opp på PS4 ?

http://www.worldsfactory.net/2014/08/08/ryse-2-could-release-ps4-says-yerli

Ja jeg likte faktisk Ryse langt bedre enn forventet, nå skal det sies at jeg kjøpte det for 230 tror jeg det var på tilbyd på Marketplace. Så jeg håper definitivt på en etterfølger, og PS4 med kraftigere hardware kunne absolutt ha vært å foretrekke.

"As a launch title the trouble comes from the fact that there are – there are NDA-related materials I can’t talk about – but the platform is being built at the same time we are building the game.

So, was it challenging? Definitely Ryse was one of the most challenging I have been involved in. And I have been involved from Far Cry forwards. It was a very tight development and definitely had its troubles. But are looking back at is a proud achievement.

Ryse was maybe not the best rated game, but what we achieved for launch was a great foundation for us to build up. I know there are a lot of gamers who are contacting me through different channels who want to see Ryse 2. There is a lot of positive feedback. We’re considering it.

We have a good relationship with Microsoft. We are constantly looking at what we can do together. We are not 100 per cent happy with Xbox One sales right now. So we want to wait till the current gen and next gen catches up. For Ryse 2, we aren’t saying it’s cancelled. It’s our IP. It just has to wait for the right timing. And the right timing means higher installed base across next-gen.

We can do whatever we want with it with whoever we want."

- Cevat Yerli

Håper det kommer til mange plattformer, så flerne får prøve serien. For det var ikke så kjipt som alle skille ha det til!

Men sliter litt med å svelge ordene til Yerli, etter slik han har kjørt selskapet sammen med resten av brødrene. Kan ikke klage på plattformen, når andre spill selger millioner på samme plattform. Men men... han må vel ut med noe etter alt som har skjedd i Crytek i det siste. Håper de får orden på sakene, og gir oss mer grafiske showcaser videre i generasjonen.

Lenke til kommentar

håper den sistnevnte stemmer og at engelsk psn har feil siden 60+gb blir drøyt med 12mbps, men kan være us psn ikke har oppdatert størrelsen enda siden nettsida sier 26,1b og inne på konsollen står det 28gb

Edit:

er nokk bare UK psn som har oppdatert størrelsen:

http://www.gamepur.com/news/15744-diablo-iii-ultimate-evil-edition-ps4-hdd-install-size-revealed-massive.html

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Digital utgaver av spill kjøper jeg aldri. 63 GB er dramatisk mye.

Blir nok rundt 30 gb til 50 gb når man kjøper spillet fysisk, håper jeg.

Ellers så må jeg slette spill hele tiden.

Du samler på spill? Jeg forstår gleden av å bygge en stor, fysisk samling. Har snart en komplett samling til noen plattformer.

Spiller dem spillene jeg kjøper og samler på dem ja :)

Digital biblotek er ikke like gøy for min del.

Lenke til kommentar

Du samler på spill? Jeg forstår gleden av å bygge en stor, fysisk samling. Har snart en komplett samling til noen plattformer.

Jeg har et inntrykk av at du kjøper veldig mange spill, og jeg kjøper kanskje minst like mye som det du gjør.

Det er ingen hemmelighet at både PS4 og Xbox One kommer til å bli stengt i fremtiden, og da vil alt det digitale innholdet til disse konsollene fjernes fra markedet. Jeg klarer liksom ikke å bruke titusenvis av kroner på dette, så bare takke for meg. For min del er fysiske disker det eneste som gjør at jeg foretrekker konsoller foran PC i disse dager.

Jeg bytter gjerne til digitale spill den dagen jeg ikke har dette som et alternativ, men det blir ikke på lukkede konsollsystemer, men PC.

Lenke til kommentar

Jeg har et inntrykk av at du kjøper veldig mange spill, og jeg kjøper kanskje minst like mye som det du gjør.

Du har helt rett med inntrykket.

Har kjøpt 34 spill allerede til disse 2 nye konsollene siden 29.november ifjor.

Dette er uten indies, kun fysiske spill.

Vil alltid støtte fysiske disker over digitalt.

Indies er som regel bare digital utgaver der ute. Der er jeg enig i det du sier! :)

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før spill på PS4 og XBO begynner å gå ned på oppløsning og frame rate. Etterhvert som "next-gen" spillene begynner å komme så vil effekter og størrelses omfanget i spillene øke. Noe som igjen vil kreve vesentlig mer av konsollene en hva vi har sett så langt.

Samtidig vil PC bare fortsette i sitt tempo og det vil nok ikke ta lange tiden før disse "next-gen" spillene vil løfte lista vesentlig over hva PS4 og XBO er i stand til på PC.

Utviklere vil da måtte ta valget over oppløsning og frame rate over grafiske effekter. Og vi vet alle hva som har fått prioritering tidligere.

Hvor lang tid er det til 1080p og 60fps saga blott og er erstattet med 720p og 30fps på omtrent samtlige spill tro?

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...