Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg er interessert i i Xbone er Sunset Overdrive og Halo MC Collection. Halo kommer mest sannsynligvis til PC. Da gjenstår bare SUnset Overdrive, men jeg kjøper ikke en konsoll kun for 1 spill. Forza 5 har jeg liten interesse for etter alt det negative jeg har lest om det. Dead Rising 3 er bestilt på Steam.

Lenke til kommentar

Håper MS får opp farten og kjem med nokre eksklusive spill til XO. Av alle spilla som er kome ut til XO, fram til i dag, er det ingen multispill som trigger konsollkjøp(multispilla er betre på PS4) og ingen eksklusive spill eg vil ha. Skuffa!

Er jo eksklusiver allerede. Hva slags eksklusiv savner du til nå siden du er skuffa? Tolker det at du er skuffa som at du tidligere har hatt glede av en eller flere eksklusiv/er som enda ikke har kommet til XO enda. Stemmer det?

Kan du fortelle meg kva eksklusive spill til XO som luffer greit i 1080p og 60fps, mulig å kjøpe fysisk, ikkje neddopa i mikro-dlc-crap, ikkje bare online-spill og er eit godt spill som er verdt å kjøpe første mnd spillet er i salg?

Du tolker dårlig. Er skuffa over di eksklusive spilla som er kome ut til XO.

Så, du er er skuffa over at en konsoll, som du enda ikke har kjøpt, og ved tidligere historikk ikke har gledet deg ved eksklusiver, ikke har eksklusiver som interesserer deg?

Haha! Jaja, det er også noe å være skuffa over! Hvorfor du er skuffa skjønner jeg ikke... Da kan du like godt være skuffa over et imaginært selskap som enda ikke er opprettet ikke har kommet med konsoll og eksklusiver som interesserer deg...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Halo kommer mest sannsynligvis til PC.

Hva får deg egentlig til å tro det? Halo har ikke vært på PC siden 2007...

Sikkert rykter.

http://attackofthefanboy.com/news/halo-master-chief-collection-pc-edition-appears-amazon-uk/

Gitt det noe...eh...moderate XB1-salget vil jeg tippe man i alle fall må vente en stund før en potensiell konsollselger som dette kommer noe annet sted.

Lenke til kommentar

Xbox har aldri vært store i Norge. Dem som har hatt veldig lyst på XBO har nok for lengst enten importert eller spasert inn på Elkjøp og kjøpt da dem har hatt den i salg i lang tid allerede.

Tror ikke den Norske lanseringen vil flytte mange maskiner overhode.

Lenke til kommentar

Selges Xbox One overalt nå, eller venter vi enda på ordenlig release date?

Vi venter ennå på en offisiell dato, selv om den selges i nesten alle butikker.

Derfor får den neppe noe særlig boost i Norge.

5 sep er den offisielle datoen i Norge.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe galt å kreve full pris for en oppgradert utgave til dem nye konsollene jeg. Det er fortsatt bra spill og har en ikke spilt det før så er det like mye verdi som noe som ble lansert for første gang.

Blir som at remaster utgaver av musikk og film skulle vært vesentlig billigere pga det er lenge siden det kom ut første gang. Er jo ikke slik det fungerer...utenom på noen produkter i spill verden vel å merke.

Men det er vel først å fremst pga gamere fremstår som ekstremt grinete og vanskelige. Kan ikke huske å ha opplevd verre sytere å klagere i noen andre produkt klasser jeg har interesse for.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er jo ikke en remaster, men en port (ettersom hva jeg har forstått).

Edit: Kan vel legge til at Sleeping Dogs ink. all DLC koster 35€ på Steam. Kjøper du det på Nuuvem får du det for 23.10€. Har vært på tilbud nå og da for 6.99€.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe galt å kreve full pris for en oppgradert utgave til dem nye konsollene jeg. Det er fortsatt bra spill og har en ikke spilt det før så er det like mye verdi som noe som ble lansert for første gang.

Blir som at remaster utgaver av musikk og film skulle vært vesentlig billigere pga det er lenge siden det kom ut første gang. Er jo ikke slik det fungerer...utenom på noen produkter i spill verden vel å merke.

Men det er vel først å fremst pga gamere fremstår som ekstremt grinete og vanskelige. Kan ikke huske å ha opplevd verre sytere å klagere i noen andre produkt klasser jeg har interesse for.

Dette er det mest fornuftige jeg har lest på lenge her inne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...