Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde den skulle være 10GB.

Den var sikkert 10GB på det tidspunktet Eurogamer var i kontakt med utviklerne. Nå er den 16GB. Det har angivelig noe med at Xbox One krever at spillene skal synkroniseres med den digitale versjonen, noe som tydeligvis ikke er like strikt på PS4.

Lenke til kommentar

Sniper Elite 3 sin patch på Xbox One er angivelig 16 GB, mens PS4 sin er på rett over 400 MB.

sniper_update.jpg

Patchbox One. Hvorfor så store forskjeller når det er samme spillet! Må jo være noe med synkronering på X1 da. Må få slutt på slike store day one oppdateringer.

Pluss X1 tar mer av GBen av HDD en det PS4 gjorde når jeg sjekket dette opp når jeg fikk begge samme dag.

Lenke til kommentar

Tok dette bildet på Platekompaniet i dag. Hvor fort slites disse ut, egentlig? Er jo ikke lenge siden konsollen kom ut, og jeg har aldri sett lignende på utstilte PS3- eller Xbox 360-maskiner.

Merkelig det fordi mine har blitt brukt snart 1000 timer allerede og ikke nærheten av noe slikt. Ser ut som fettfingrer og svette tommler som har brukt dem kontrollene.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Sniper Elite 3 sin patch på Xbox One er angivelig 16 GB, mens PS4 sin er på rett over 400 MB.

sniper_update.jpg

Patchbox One. Hvorfor så store forskjeller når det er samme spillet! Må jo være noe med synkronering på X1 da. Må få slutt på slike store day one oppdateringer.

Pluss X1 tar mer av GBen av HDD en det PS4 gjorde når jeg sjekket dette opp når jeg fikk begge samme dag.

Offline-delen fungerer uten patchen. Problemet er bare at at Xbox One ikke gir deg muligheten til å installere spill offline med mindre man fysisk drar ut kabelen.

Tok dette bildet på Platekompaniet i dag. Hvor fort slites disse ut, egentlig? Er jo ikke lenge siden konsollen kom ut, og jeg har aldri sett lignende på utstilte PS3- eller Xbox 360-maskiner.

Omtrent samme som på Elkjøp i Tromsø.

Lenke til kommentar

Regner med at PS4 versjonen vil se bedre ut i form av forskjellige justeringer og effekter. Hvis ikke så er det litt sløvt å ikke utnytte hva PS4 faktisk kan prestere.

Sånn er det omtrent i alle spill som er 1080p og 60 fps på begge konsollene til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...