Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Nird er bare innom for å klage på folk som diskuterer.

det er ikke å diskutere og si at sola er gul hver dag

Det er en diskusjonstråd for PS4 vs Xbox One. Xbox One er svakere enn PS4 hver dag, så da blir man å få høre det hver eneste gang grafikkdetaljer kommer ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nird er bare innom for å klage på folk som diskuterer.

det er ikke å diskutere og si at sola er gul hver dag

Som Thomas sier så kommer det ny sol hver dag. Da diskuterer man den også. Som sagt, du kan bare ignorere tråden eller noe isteden for å komme inn her å klage på han. Det er bare ødeleggende for diskusjonen om man skal spore av hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da var det bekreftet at X1 eksklusiven:

"Sunset Overdrive Runs At 900p/30fps On Xbox One"

http://gamingbolt.com/sunset-overdrive-runs-at-900p30fps-on-the-xbox-one

Skuff, for en eksklusiv (Dog, Dead Rising 3 kjørte i 720p og slet med å holde 30fps på X1)

Kan jo også skyldes elendig programering og dårlig optimalisering. Men at xbox 1 er noe svakere enn ps4 med tanke på hardware er vel ingen hemlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

cheesus, bare diskuter forskjeller så mye dere orker, mitt inlegg var ment til "Helt klart at konsollen er noe svakere"

det er jo hakk i plata her.

Lenke til kommentar

cheesus, bare diskuter forskjeller så mye dere orker, mitt inlegg var ment til "Helt klart at konsollen er noe svakere"

det er jo hakk i plata her.

Nå er det jo ikke mange sidene siden du selv uttalte deg om at forskjellene ble mindre mellom konsollene.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1515652&page=369&do=findComment&comment=21713250

Du er med andre ord selv delaktig i å holde diskusjonen om ytelse i gang, og jeg synes det da blir litt rart å veksle mellom på den ene siden å klage på at noen diskuterer ytelse, for så å trekke opp samme tema selv, og så tilbake til å klage på at andre diskuterer ytelse igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det hadde ingenting med ytelse å gjøre, kan si det på en måte som dere skjønner:

han fyren sier dag inn og dag ut at xbone er en svakere konsoll, vi har skjønt det, det er ikke vits å på peke det hver gang man diskutere ytelse.

men nok om det, fortsett med å diskuter hvor mye bedre ps4 er på ditt å datt

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

det hadde ingenting med ytelse å gjøre, kan si det på en måte som dere skjønner:

han fyren sier dag inn og dag ut at xbone er en svakere konsoll, vi har skjønt det, det er ikke vits å på peke det hver gang man diskutere ytelse.

men nok om det, fortsett med å diskuter hvor mye bedre ps4 er på ditt å datt

Det er kanskje den viktigste delen av ytelsesdiskusjonen, nettopp hvordan dette påvirker utseendet til spill. Det blir litt rart å komme med innspill i den diskusjonen, for så å bli sur når andre diskuterer aspekter ved samme tema.

Forøvrig så har jeg problemer med å se hvorfor du tar det så ille opp at andre kommenterer ytelsen når det angivelig ikke er så viktig for deg. Som nevnt tidligere vet vi ikke hvilke forskjeller fremtiden vil bringe, og som vist over tok du del i nettopp den diskusjonen ett par sider tilbake. Da må du også tåle at andre diskuterer det som kommer frem ettersom flere spill kommer ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva er det som er så vanskelig å forstå?!

jeg komenterte kun på at det skal bli skrivd i hver post at xbox er en svak dritt maskin, hva er poenget med det?

Lenke til kommentar

hva er det som er så vanskelig å forstå?!

jeg komenterte kun på at det skal bli skrivd i hver post at xbox er en svak dritt maskin, hva er poenget med det?

Jeg kan ikke se at det er tilfelle så det blir umulig å svare på uten å ta utgangspunkt i en stråmann.

Det som er litt vanskelig å forstå er at du hisser deg opp over ytelsesdiskusjoner i det ene øyeblikket, for så å delta i samme diskusjon. Du må nesten velge

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg gir opp, du vil jo ikke skjønne hva jeg skriver, det er IKKE pga ytelses diskusjonen.

men at man MÅ nevne hver gang i en ytelses diskusjon at xbox one er svak. der av "sola er gul"

det er ikke noe poeng i å nevne det, fordi man vet det.

ut over det, kan man diskutere forskjellene her og der.

Lenke til kommentar

Tja.... Skal du nå ha alt i 60fps så har nå som alltid pc vært stedet. Har en grei gamer pc jeg spiller multiplatformspill på (med noen unntak) og en ps4 for gode eksklusiver som bloodborne. Og da gir jeg katta om det er 30fps eller 60. Koser meg med spill uansett. :)

60fps krever jo en god del mer av hardware så pc er nok mer egnet når det kommer til å ha det. Ettersom spill bare blir mer og mer krevende. En konsoll skal jo vare i 5 år? Mens en pc kan du bytte ut deler når ting begynner å lugge. Sier seg selv hva som er mest tilpasset spør du meg.

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...