Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

mye bra fra Sony i år også, er snart på tide å få seg en PS4.

men som MS så var også Sony sine tittler ganske teasete og må se mer.

hadde håpet på å bare eie èn konsoll denne gen. men det ser håpløst ut.

Lenke til kommentar

Microsoft har skjønt at de må slutte å fare med løgn og fanteri, det gjør ingen godt.

Er ikke alt som er løgn og fanteri.

Denne Tech demoen er fra en tidligt build av crackdown 3.

http://youtu.be/QxHdUDhOMyw

Men ja, var ganske lei av å høre om all maset om Power of the cloud i fjor.

Er enåå skeptisk til dette. Skal gjøre opp en mening når dette testes utenfor et lukket rom.

Lenke til kommentar

Var lite som fenga av MS sine eksklusive spill.

Skuffa over at di ikkje hadde minst eit godt spill som trigga visakortet mitt.

Dukker opp mange gode multispill og di vil nok bli kjøpt til PS4, eventuellt til PC / SM viss PS4 utgaven ikkje holder mål.

PS4 hadde fleire eksklusive spill eg vil vite meir om.

Få overraskelser, men di som var av betydning kom fra Sony.

Skuffa over at VR-brilla ikkje vart vist fram med minst eit par spill og ein mulig slippdato samt pris.

Lenke til kommentar

Synes igrunn resultatet etter E3 var litt kjedelig fra begge parter. For all del, mye bra spill, men ingenting som gjorde meg virkelig gira eller får meg til å løpe til butikken for å kjøpe Xbox One/PS4.

Det mest skuffende synes jeg er at vi ikke fikk se noe særlig som taler imot det de dårlige utsiktene Kinect har fått, etter at det sluttet å være obligatorisk hardware. Kinect var mitt store håp for denne generasjonen, men etter som Microsoft enda ikke har kommet opp med noe overbevisende til den, og konsollen nå selges uten har jeg problemer med å se at det skulle ende opp som noe mer enn enda ett tilbehør for barnespill osv. Veldig synd, da jeg tror Kinect kunne gitt veldig spennende muligheter om Microsoft hadde klart å selge ideen og vise at den faktisk var verdt pengene. Kinect var for min del jokeren denne generasjonen, og uten den er jeg redd Xbox One fort ender opp som en "litt svakere playstation".

Lenke til kommentar

1 time lang video om destiny, håper jeg klarer å bli interessert i spillet etter denne videoen

første som slår meg er at det ser veldig pent ut, sammenlignet med det jeg så på sony sin pressekonferanse

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

7WU2NnO.jpg

Det blir vel også andre aspekter av spillet som forbedres. Er vel snakk om at fysikken i spillet skal bedres. Spent på hvordan dette blir! Jeg elsket GTA V til PS3, men alt tullet med Online gjorde at jeg ga det opp litt. Det er uansett et absolutt kjøp. Det er ikke så mange gode spill til PS4 enda. Dermed kan man fint kose seg med en tittel man vet gir verdi.

For min del så vil The Last of Us, GTA V og sikkert FIFA 15 være kjøp for høsten. Så får jeg se an Destiny (føler det lever på en hype atm) og evt. andre titler som The Crew. BF: HD er uansett ikke aktuelt etter alt tullet som var med BF4. Må prøve å begrense spillkjøp basert på hypen de lager ved at det er neste generasjon!

TLoU og GTA V vet man er gode spill. Når de kommer remastered betyr det bare at de har blitt ENDA bedre.

Lenke til kommentar

Synes igrunn resultatet etter E3 var litt kjedelig fra begge parter. For all del, mye bra spill, men ingenting som gjorde meg virkelig gira eller får meg til å løpe til butikken for å kjøpe Xbox One/PS4.

Det mest skuffende synes jeg er at vi ikke fikk se noe særlig som taler imot det de dårlige utsiktene Kinect har fått, etter at det sluttet å være obligatorisk hardware. Kinect var mitt store håp for denne generasjonen, men etter som Microsoft enda ikke har kommet opp med noe overbevisende til den, og konsollen nå selges uten har jeg problemer med å se at det skulle ende opp som noe mer enn enda ett tilbehør for barnespill osv. Veldig synd, da jeg tror Kinect kunne gitt veldig spennende muligheter om Microsoft hadde klart å selge ideen og vise at den faktisk var verdt pengene. Kinect var for min del jokeren denne generasjonen, og uten den er jeg redd Xbox One fort ender opp som en "litt svakere playstation".

Seriøst? Finnes det ett spill som faktisk er bra med Kinect?

• Liker 2
Lenke til kommentar

mye bra fra Sony i år også, er snart på tide å få seg en PS4.

men som MS så var også Sony sine tittler ganske teasete og må se mer.

hadde håpet på å bare eie èn konsoll denne gen. men det ser håpløst ut.

Lett valg, Nintendo Wii U. Mange fantastiske first party spel. Multiplatform går på PC.

Lenke til kommentar

Seriøst? Finnes det ett spill som faktisk er bra med Kinect?

Ikke som jeg vet, og det er jo nettopp der problemet ligger. Teknologien er i utgangspunktet veldig spennende og kunne antagelig tilført veldig mye, men nå ser det ut til å floppe i forhold til de ambisjonene Microsoft tilsynelatende hadde for det.

Lenke til kommentar

Min personlige mening er at jeg likte MS sin presentasjon best.
De hadde meget god teknisk kvalitet på sendingen sin. Lyden på Sony sin sending var til tide helt crap.

I tillegg hadde Sony for ofte kameravinkel fra langt bak i salen, når det faktisk skjedde noe interessant.
Og for ikke å snakke om det utrolig kjedelige midtpartiet om tall, online, mega,giga-antall online shares and what not. Totalt uinteressant på en slik presentasjon, og kun ment som selvskryt.

Ja, MS var kanskje litt safe. Men til gjengjeld var gjennomføringen som på skinner. God kvalitet, kort og presis info. Der virket Sony mere amatøraktig, og hadde noen speakers som virket meget vaklende.

Som tilleggsinfo. Jeg er en av dem som virkelig setter grafikk høyt, men ikke gidder å kjøre pc-racet.

Da er det viktig for meg å ha multiplatformspillet på den konsollen som kjører det best. PS4 for tiden.
Tidligere i debatten her inne har mange mast på at grafikk ikke betyr noe, spillbarhet er alt, bla bla bla.

Da lurer jeg på hvorfor spill som Halo Master Chief Edition, Last of Us remastered og GTA V remastered blir så veldig interessante for mange her inne.
Først er det en god del som skriver at grafikk betyr minimalt. Og nå roper hurra for overnevnte titler, og skal kjøpe de.
What?!. Eneste forskjell er jo bedre grafikk, og nå skal dere kjøpe de. Men da vi diskuterte grafikk PS4 vs XboxOne, så hadde ikke grafikk noe å si uansett.

I don't get it, men jeg ser hykleriet i situasjonen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kan bare snakke for meg selv, men jeg har lyst til å spille de spillene igjen, og last of us har jeg ikke spilt enda.

jeg jeg vil spille de på xbox one og PS4, achevements og beta.

har veldig lite med om grafikken er bedre det er bare et lite pluss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

1 time lang video om destiny, håper jeg klarer å bli interessert i spillet etter denne videoen

første som slår meg er at det ser veldig pent ut, sammenlignet med det jeg så på sony sin pressekonferanse

blir mindre å mindre interessert i det spillet, og den videon gjorde det ikke noe bedre, ser ut som et ekstremt grinde spill, og man loader maps som man spiller på, hadde inntrykk at dette skulle være et slags open world spill

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på hvorfor spill som Halo Master Chief Edition, Last of Us remastered og GTA V remastered blir så veldig interessante for mange her inne.

Først er det en god del som skriver at grafikk betyr minimalt. Og nå roper hurra for overnevnte titler, og skal kjøpe de.

What?!. Eneste forskjell er jo bedre grafikk, og nå skal dere kjøpe de. Men da vi diskuterte grafikk PS4 vs XboxOne, så hadde ikke grafikk noe å si uansett.

Jeg kjøper dem igjen pga der har man 6 utrolige spill jeg vil spille om igjen. Har spilt alle tittelene flere ganger allerede. Da er det en bonus man får bedre flyt, grafikk m.m i disse spillene.

Lenke til kommentar

Og

Jeg kjøper dem igjen pga der har man 6 utrolige spill jeg vil spille om igjen. Har spilt alle tittelene flere ganger allerede. Da er det en bonus man får bedre flyt, grafikk m.m i disse spillene.

Støttes :)

Spesielt når det kommer til Halo spillene, får man alt samlet i en pakke. Man slipper å rote frem flere konsoller og spillesker for å ta seg en nostalgia tur tilbake. Og det til en svært,svært overkommelig pris.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så, hele Destiny-hypen bygger vel i stor grad på at det er Bungie som lager spillet ... Ikke at spillet ser så fantastisk ut. For oss som synes Halo er middelmådige skytespill med kul historie er det dermed ikke noe sjokk hvis Destiny viser seg å være en skuffelse. Bungie er i mine øyne ikke noe stjerneutvikler, langt i fra.

For all del, jeg håper spillet blir fantastisk, det gjør jeg med alle spill. Men har aldri forstått hypen in the first place.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv synes jeg Halo er middelmådige spill (Har ikke testet noe annet enn 1 og 2en så vet ikke resten), men gleder meg enormt til Destiny. Mmo fps sjangeren er alt for tynn. Spillte litt Firefall og et par andre men var ikke det helt store, noe som Destiny ser ut til kommer og bli. Gleder meg enormt :)

At bungie utvikler spillet kunne ikke brydd meg mindre:)

Edit: Med et glimt av rpg - glemte og nevne det når jeg så mmo fps :)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...