Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal på liv og død ting kommer først på Xbox One av The Division content? Spillet jeg gleder meg mest til denne generasjonen og irriterende at Microsoft har punga ut noe i det. Er det fordi dem ønsker å vise hvor rævva ting kan se ut før dem slipper det til PS4/PC og viser hvor pent det kan bli?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skal på liv og død ting kommer først på Xbox One av The Division content? Spillet jeg gleder meg mest til denne generasjonen og irriterende at Microsoft har punga ut noe i det. Er det fordi dem ønsker å vise hvor rævva ting kan se ut før dem slipper det til PS4/PC og viser hvor pent det kan bli?

Jøsses, hahah

You chose the wrooong console boooi

Endret av [email protected]
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, det føler jeg ikke. Innholdet kommer også på PS4 senere. Jeg forstår bare ikke hvorfor The Divison på liv og død skal inngå avtaler med Microsoft om å få DLCer osv. først. Tror dem at det vil selge konsoller? Et spill som er så vakkert som The Divison må selvfølgelig spilles på den konsollen som viser det frem best. Selvfølgelig vil The Divison være best på en PC, men så kommer PS4 og langt etter Xbox One.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det føler jeg ikke. Innholdet kommer også på PS4 senere. Jeg forstår bare ikke hvorfor The Divison på liv og død skal inngå avtaler med Microsoft om å få DLCer osv. først. Tror dem at det vil selge konsoller? Et spill som er så vakkert som The Divison må selvfølgelig spilles på den konsollen som viser det frem best. Selvfølgelig vil The Divison være best på en PC, men så kommer PS4 og langt etter Xbox One.

Jepp, hvis det er så viktig så får du bare vente :)

Lenke til kommentar

Eksklusiv DLC er noe jallagreier uansett om det er Sony eller MS eller hva det er, dessuten pleier det å være crappy greier uansett så du klarer deg uten.

Det er for så vidt sant, men The Divison ligger an til å bli så bra at det kan faktisk være at et evt. season pass vil være av verdi for spillet!

Lenke til kommentar

Vær så snill å ikke bruk PC og Ps4 som de er like god ytelse på. Og for det andre virker du veldig sint for et eller annet. Sony har gjort dette før og samme gjelder Microsoft. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Når tallgutten kommer blir det bare for dumt.

Vær så snill å ikke bruk PC og Ps4 som de er like god ytelse på. Og for det andre virker du veldig sint for et eller annet. Sony har gjort dette før og samme gjelder Microsoft. Sånn er det bare.

I min neste post skriver jeg at PC har best ytelse, og deretter PS4, les mer enn bare en post.

Ja, dette gjelder begge deler, selvfølgelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

etter det vi har sett nå, ikke at det er så voldsomt bra kvalitet på stream, så ser ikke xbox one så fryktelig dårlig ut som mange skal ha det til i det den siste tiden med cross-gen spill, men regner med noen forteller meg det.

Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

The Division er vel ikke likt så mye? Poenget er heller ikke at grafikken på være drit bra, men heller at spillet virker å være gøy og god spillbarhet!

Neida. Det jeg sa der gjelder mest Ubisoft generelt. The Division er jeg utelukkende skeptisk til basert på Ubisofts tidligere praksis.

Lenke til kommentar

Synest Microsoft gjorde bra figur på konferansen deira i år. Det var mykje spel. Men, eg synest det var litt for mykje av det same. Mykje fokus på Halo, Forza og Call of Duty.

Assassins Creed med Coop blir utruleg morosamt trur eg. Men undrast om det er Coop campaign, eller berre gitte oppdrag som er Coop.
Og som vanleg, Assassins Creed trailerane er utruleg bra laga. Og har alltid musikk som passar fantastisk bra.
For dei som lurar, så er det Lorde med låta "Everybody wants to rule the world" som var i Unity traileren.

Såg nett Sony sin konferanse. Mykje spanande der også. Spesielt No Man's Sky.

Far Cry 4 blir sikkert kanonbra. Men Ubisoft spel er legendariske når det gjeld so-kalla "Vertical Slice". FC4 blir uansett spelt på PC.

Og ja, gløymde å nemne GTAV på X1/PS4 & PC. Vonaleg blir det støtte for modifikasjonar på PC utgåva.

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Etter Watch Dogs skal du være glad hvis The Division ser like bra ut som spillet gjør i denne filmsnutten.

Ubisoft er verdensmestrar i kunsten å vise fram so-kalla 'Vertical Slices'.

To fantastiske dømer på dette er Watch Dogs, og Far Cry 3. Videoane som blir vist fram på E3 (e.l) og sluttproduktet er to vidt forskjellige spel.

Eksempel:

Dette er temmeleg vanleg i bransjen, men Ubisoft har blitt ein versting.

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...