Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehhh. Er det jeg som ikke har fått med meg en dritt, eller er ikke Xbox One lansert ennå? :p

Ikke igjennom offisielle kanaler her til lands. Men det var aldri noen hindring å importere fra Tyskland, og nå selger flere aktører importutgaver her til lands :) MS har gidd blankt faen i oss og den kommer ikke før i September senere i år.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ehhh. Er det jeg som ikke har fått med meg en dritt, eller er ikke Xbox One lansert ennå? :p

Ikke igjennom offisielle kanaler her til lands. Men det var aldri noen hindring å importere fra Tyskland, og nå selger flere aktører importutgaver her til lands :) MS har gidd blankt faen i oss og den kommer ikke før i September senere i år.

Og det er direkte latterlig med tanke på at det er fulle butikker og lager i de markedene de er lansert i. De sliter vel med å få på plass de helvetes tvfunksjonene. Akkurat som vi hadde brydd oss om konsollen ble lansert uten tv guide.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er viktig for fanboisa å tydeliggjøre skillet gang på gang Jakoozie. Derfor vil man fortsatt se dette fremover.

Du og mange andre var synlige når x360 eiet PS3 på multiplattformspill.

80% av titlene var bedre på X360 etter min erfaring på multiplattformspill. Det ble alltid nevnet og dermed blir det slik denne generasjonen også når den ene konsollen er bedre på multiplattform pga bedre hardware en den andre.

Hvorfor skal man ikke få lov til snakke om det nå, når forskjellene er enda større en noen gang?

Det er som man sier, sannheten og fakta seirer alltid. :)

større enn noen gang? var ikke PS3 ganske mye kraftigere enn x360?

og jeg ser ikke nevneverdig forskjell på killzone, infamous,the order, ryse og quantum break.

og hvis ingen hadde fortalt deg hvilken oppløsning spillet har, hadde du lagt merke til det eller brydd deg?

forskjellene er minimale denne genrasjonen og vi bare bli mindre.

Kom tilbake når du har prøvd The Last of Us, Heavy Rain og Beyond Two Souls.

hva mener du? er jo akkurat det jeg sier..

rent visuelt var det større forskjell forgje gen enn nå spør du meg. folk ser jo ikke forskjell nå hvis digital foundry ikke forteller dem det, og forskjellen er oppløsning, det har ikke så mye å si på det visuelle.

så det er sagt så ignorerer jeg multiplatformspill nå, da dette kan ha utrolig mye andre faktorer som har noe med hvordan det ser ut.

derfor må vi gå ut i fra de eklsusivespillene

Lenke til kommentar

Jeg merker ikke forskjell på en 720p VS en 1080p film på min 55 tommer tv, men på en monitor merker jeg forskjell.

Da må du komme deg til optikeren. Eller kjøpe deg et bedre TV.

Stemmer, ser VELDIG stor forskjell på 720 vs 1080, nesten som forskjellen på vhs og dvd.

Har ikke mammaen din lært deg at det er stygt å lyve?

Hva lyger jeg med her? Fordi om ikke du evner se forskjellen betyr det ikke at andre ikke gjør det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg merker ikke forskjell på en 720p VS en 1080p film på min 55 tommer tv, men på en monitor merker jeg forskjell.

Da må du komme deg til optikeren. Eller kjøpe deg et bedre TV.

Stemmer, ser VELDIG stor forskjell på 720 vs 1080, nesten som forskjellen på vhs og dvd.

Har ikke mammaen din lært deg at det er stygt å lyve?

En 720 film med høy bitrate kan ofte se mye bedre ut enn en 1080 film med lav bitrate.

Ikke bare oppløsning som betyr nå.

Nei, men en 1080 med høy bitrate ser bedre ut enn 720 med høy bitrate?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

greit nok det, men som jeg har sagt før, dette er også et cross.gen spill.

vente litt med å heise flagget, jeg tar det ihvertfall med ro, uansett så er det småtterier synes jeg.

Lenke til kommentar

Ja, det er småtteri for deg når du kun har X1. Jeg har begge, dermed velger jeg den som er "best"

"But go for the latter if you have your choice of consoles: it's effectively an additional sheen of polish at no extra cost"

Tiden går videre: Er det bare meg som synes PS4 og X1 ikke har en GOTY tittel enda som er eksklusiv? Wii U hos meg har Mario Kart 8 til nå i 2014.

Vet dem to andre konsollene er ferske, dette burde skje noe med på E3 med å annonsere killer titler som faktisk kommer dette året. Ikke skvalpe om titler som kommer 2015 og beyond. Dette gjelder både Sony og MS.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

WD-GOTY-platforms.jpg

WD-S2-platforms.jpg

TWAU-platforms.jpg

Today, we can confirm that The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One, The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season Two and The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will be coming to Xbox One and PlayStation 4 later this year. Furthermore, The Walking Dead - Season Two and The Wolf Among Us will be released as retail discs for Xbox 360 and PlayStation 3 following their continuing success as digital downloads.

For de som ikke har spilt disse, anbefales!

• Liker 1
Lenke til kommentar

WD-GOTY-platforms.jpg

WD-S2-platforms.jpg

TWAU-platforms.jpg

Today, we can confirm that The Walking Dead: A Telltale Games Series – Season One, The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season Two and The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will be coming to Xbox One and PlayStation 4 later this year. Furthermore, The Walking Dead - Season Two and The Wolf Among Us will be released as retail discs for Xbox 360 and PlayStation 3 following their continuing success as digital downloads.

For de som ikke har spilt disse, anbefales!

Nerdgasm! Har spillt S1 og S2 (vel. til ep3) av walking dead på pc, men dette skal definitivt kjøpes på XBone å spilles igjennom på nytt! Glad nyhet :D

Lenke til kommentar

Synes dere virkelig Adventure games funker på konsoll?!

Jeg er på ingen måte pro-pc men akkurat adventure games har ingenting på konsoll å gjøre, det må spilles på PC eller tablet. Dette er selvsagt en personlig mening og det kan kan ha noe med at jeg har elsket disse spillene siden Monkey Island i 91ish.

Prøvde både Monkey island remake og Sam&Max på konsoll og jeg synes det var helt forferdelig!

Walking dead er forresten at kjempebra spill

Endret av Houdini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...