Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Regnet egentlig med at det bare var store ord.

Men for å være ærlig så trudde jeg heller ikke at streaming av spill slik som onlive skulle fungere i det hele tatt, men der har jeg tatt feil til en viss grad. Derfor har jeg også latt tvilen min komme MS til gode.

Har du forresten en link til Eurogamers analyse som som du nevner litt lengre opp? Hadde vært intrerssant å lest den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Hvorfor er det ikke snakk om oppløsning og fps på wolfenstein?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Fordi ingen ser forskjell før de har lest konklusjonen til Digital foundry på Eurogamer og den er ikke ute enda :)

Men egentlig så kan det ha noe med at jeg tror begge kjører 1080p 60fps (iallfall det utgiver bekreftet tidligere en gang).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fordi ingen ser forskjell før de har lest konklusjonen til Digital foundry på Eurogamer og den er ikke ute enda :)

Men egentlig så kan det ha noe med at jeg tror begge kjører 1080p 60fps (iallfall det utgiver bekreftet tidligere en gang).

så det om at de man skal "informere" om oppløsning og fps.

når det er noe positivt så blir det merkelig stille

Lenke til kommentar

Hva er det du er ute etter egentlig? Det er jo ikke så mye å diskutere om begge kjører det helt likt.

-Fy f... Wolfenstein kjører helt likt på begge jo!

-Omg, veit azz. Det er så sykt teit. Kjører likt lizm!!!!

Mer å diskutere når det er forskjeller, uansett hvilken vei det gjelder.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Utviklerene sier selv det er takket være at at motoren er designet for å være meget fleksibel når det kommer til skalering;

http://www.techradar.com/news/gaming/wolfenstein-dev-ps4-and-xbox-one-are-closer-than-ps3-and-xbox-360-ever-were-1249521?src=rss&attr=all

Men hvordan One er skalert i enkelte sekvenser kontra PS4? Vi for se når det kommer gode direkte sammenligner..

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

da, har de nok nedgradert spillet til å se likt ut, siden er xbox one er så ufattelig svak

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hva er det du er ute etter egentlig? Det er jo ikke så mye å diskutere om begge kjører det helt likt.

-Fy f... Wolfenstein kjører helt likt på begge jo!

-Omg, veit azz. Det er så sykt teit. Kjører likt lizm!!!!

Mer å diskutere når det er forskjeller, uansett hvilken vei det gjelder.

ja det betyr jo bare at enkelte er ute etter å spre negativitet er det ikke?

når det ikke er et pip om noe som er positivt.

det er bra at utviklere begynner å få dreisen på xbox one, og ikke er så langt bak lengre

Lenke til kommentar

Mengden butthurte xbox one eiere her inne er fantastisk.

Diskusjon rundt forskjellene på spill bruker ofte å komme når digital foundry er ferdig med deres analyse, og selvfølgelig er det diskusjon rundt forskjellene om det tidlig rapporteres om oppløsning og framerateforskjeller.

Det er ingen konspirasjon her, ta av dere tinnfoliehatten, slutt å les vs tråder og heller nytt konsollen deres.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja så dere ser egentlig ikke noe forskjell altså, hmm

digtal foundry må fjase med noen tall først.

det bare bevis poenget mitt hvor tåplig det er med oppløsning og fps diskusjoner

Lenke til kommentar

det bare bevis poenget mitt hvor tåplig det er med oppløsning og fps diskusjoner

Hvem er dere? Ikke har jeg spillet på pc, ikke på ps4 og ikke på xbox one. Og ikke har jeg brydd meg om å se på youtubevideoer eller reviews. Synes bare den sytingen i denne tråden er håpløs. Tråden er laget for diskusjon av forskjeller mellom plattformene.punktum.

Det at en del xbox one eiere føler seg tråkket på når disse forskjellene bringes opp får så være. Og når man ikke har begge versjonene selv så må man nesten vente på informasjon fra f.eks. Digital foundry.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvem er dere? Ikke har jeg spillet på pc, ikke på ps4 og ikke på xbox one. Og ikke har jeg brydd meg om å se på youtubevideoer eller reviews. Synes bare den sytingen i denne tråden er håpløs. Tråden er laget for diskusjon av forskjeller mellom plattformene.punktum.

Det at en del xbox one eiere føler seg tråkket på når disse forskjellene bringes opp får så være. Og når man ikke har begge versjonene selv så må man nesten vente på informasjon fra f.eks. Digital foundry.

så det du sier du har egentlig ikke peiling, du blir fortalt at 2 er bedre enn 1 også preker du om det.

"dere" er de som først og fremst skal komme med oppløsning og fps som argument.

hvis du tror det er syting på du tro om igjen, de fleste som har xbox one bryr seg ikke om at ps4 har noen høyere tall her og der.

wolfenstein beviser bare at det er masse annet som spiller inn enn kun HW tall og at xbox one ikke er så underlegen som f.eks du skal ha det til

Lenke til kommentar

Jo xbone er teknisk underlegen ps4. Mye er derimot vanskelig å oppdage om du ikke vet hvor forskjellene ligger da det ofte ligger i detaljene, oppløsning eller bildeoppdatering. Ser du dem ved siden av hverandre ser du forskjellene enklere.

Men med kjappere minne og sterkere gpu då er det opplagt at ps4 vinner på grafikken om utviklerne kan jobben sin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vil heller si at de kan jobben sin hvis de får en svakere maskin til å se likt ut som en kraftigere.

så hva f.eks rockstar får til med xbox 360 og ps3, de er jo latterlige på hw tall

Lenke til kommentar

vil heller si at de kan jobben sin hvis de får en svakere maskin til å se likt ut som en kraftigere.

så hva f.eks rockstar får til med xbox 360 og ps3, de er jo latterlige på hw tall

Merkelig argument, hvorfor det? Er ikke det beste å utnytte kapasiteten til det du har tilgjengelig maksimalt?

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...