Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One

Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

• PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

a17iL27.jpg

hvis dette stemmer blir MS sin E3 ganske spennende, Sony sin derimot ser rimelig laber ut bortsett fra Uncharted og The Order

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fake.

ja altid en fare for det, men kan jo være ekte eller har du noen kilder?

håper ihvertfall noen av spillene som står der er på ekte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fake.

ja altid en fare for det, men kan jo være ekte eller har du noen kilder?

håper ihvertfall noen av spillene som står der er på ekte

'Med tanke på ar gears 4 knapt er påbegynt så er det nok ikke no gameplay på e3 neei

ja, den MS e3 der så litt for godt ut til å være sant

Lenke til kommentar

Fake eller ikke fake. Synes de så bra ut begge to. Hva er det store her som gjør ms sin liste bedre?

Jeg synes igrunn begge lineupene så ganske kjedelige ut, så jeg håper veldig på at det dukker opp noe nytt og spennende i løpet av presentasjonene. Hverken nytt God of War, Gears of War eller Halo slår meg som noe å hoppe i taket for. Har liksom sett det før.

Samtidig er det klart at Sony kan fortsette i samme tralten mens Microsoft er avhengige av å vise at de fortsatt er med, om de ikke ønsker å fortsette å ligge bakpå. I utgangspunktet hadde jeg håpet de skulle vise at Kinect endelig ble utnyttet skikkelig i "voksne" spill, men med forrige ukes avsløringer er nok det for mye å håpe på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fake eller ikke fake. Synes de så bra ut begge to. Hva er det store her som gjør ms sin liste bedre?

det kommer vel ann på hva man liker, for meg er det 8 ting på MS liste i motsetning til 2 på Sony sin

Lenke til kommentar

Jeg synes igrunn begge lineupene så ganske kjedelige ut, så jeg håper veldig på at det dukker opp noe nytt og spennende i løpet av presentasjonene. Hverken nytt God of War, Gears of War eller Halo slår meg som noe å hoppe i taket for. Har liksom sett det før.

Samtidig er det klart at Sony kan fortsette i samme tralten mens Microsoft er avhengige av å vise at de fortsatt er med, om de ikke ønsker å fortsette å ligge bakpå. I utgangspunktet hadde jeg håpet de skulle vise at Kinect endelig ble utnyttet skikkelig i "voksne" spill, men med forrige ukes avsløringer er nok det for mye å håpe på.

Kjedelig som i at vi vet om dem, ja da er jeg enig. Flere av disse titlene blir nok gode spill, men tror også at denne listen er det som er kjent. De ukjente spillene sony og ms annonserer er nok ikke på lista. Jeg bare lurte på hva enkelte syntes var så mye bedre med ms sin kjedelige liste i forhold til sony sin kjedelige liste.
Lenke til kommentar

det kommer vel ann på hva man liker, for meg er det 8 ting på MS liste i motsetning til 2 på Sony sin

Tviler ikke. Men av de 8 tingene så kommer vel noe til ps4 også? Og mest sannsynlig en bedre versjon :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tviler ikke. Men av de 8 tingene så kommer vel noe til ps4 også? Og mest sannsynlig en bedre versjon :p

ja to av de

Lenke til kommentar

Kjedelig som i at vi vet om dem, ja da er jeg enig. Flere av disse titlene blir nok gode spill, men tror også at denne listen er det som er kjent. De ukjente spillene sony og ms annonserer er nok ikke på lista. Jeg bare lurte på hva enkelte syntes var så mye bedre med ms sin kjedelige liste i forhold til sony sin kjedelige liste.

Vil tro du har rett i at det dukker opp mer. Enig i at ingen av listene skiller seg særlig fra hverandre i den ene eller andre retningen.

Veldig spent på Microsoft denne E3. De har presset på seg og da kan det skje mye.

Lenke til kommentar

MS må levere for å få opp dampen på salget og forventningene til fremtiden for xbox one. En ting jeg lurer på er om noen spesielle kinect spill vil bli vist. De MÅ jo ha hatt en eller flere skikkelige titler under utvikling. Sony må også ha en god E3 om de ønsker å forbli i front, skal ikke mange feilskjær til før at det går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...